اخبار تکنولوژی

سری گوشی‌های تاشوی ریزر 40 توسط موتورولا رونمایی شد

معرفی خانواده ریزر 40 موتورولا
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سرانجام موتورولا از گوشی‌های تاشوی سری ریزر 40 رونمایی کرد و برای رقیب خود یعنی سامسونگ، خط و نشان کشید.

سری ریزر 40 که در روزهای اخیر، تمام شایعات و اخبار حول محور این گوشی‌های تاشو بود، سرانجام با قابلیت‌های ویژه و جدید معرفی شدند تا برگ جدیدی از گوشی‌های هوشمند تاشو ورق بخورد.

صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 RAZR 40 Pro این گوشی را به یکی از بهترین و جذاب‌ترین گوشی‌های تاشو صدفی حال حاضر بازار تبدیل نموده است.


Moto RAZR 40 Ultra

گوشی تاشوی جدید موتورولا که با صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی خود آمده است تا تحول بزرگی را در بازار گوشی‌های تاشوی صدفی رقم بزند. این نمایشگر دارای پنل 10 بیتی امولد با رزولوشن 1056 در 1066 و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی است و محافظت از این نمایشگر برعهده لایه گوریلا گلس ویکتوس است.

به مانند دیگر گوشی‌های ریبرند شده‌ی ریزر، صفحه نمایش بیرونی ریزر 40 اولترا نیز شما را از بازکردن گوشی می‌تواند بی‌نیاز کند؛ چرا که انجام تمام کارها تقریبا با صفحه نمایش بیرونی امکان‌پذیر است.

این گوشی از یک نمایشگر داخلی 6.69 اینچی از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی تصویر 165 هرتزی بهره می‌برد. پنل شیشه‌ای فوق‌العاده نازک نمایشگر به لطف محافظ 5 لایه‌ و ساختار لولای خود هیچ خط تا و شکافی را در خود نمی‌بیند.

حسگر تشخیص اثر انگشت ریزر 40 اولترا در قسمت سمت راست دستگاه و روی دکمه پاور تعبیه شده است.

دو گانه‌ی دوربین‌های اصلی ریزر 40 اولترا را دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 13 مگاپیکسلی اولتراواید تشکیل می‌دهند.

تامین انرژی این گوشی برعهده یک باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی است. فست شارژ 30 واتی نیز تغذیه‌ی این منبع انرژی را برعهده دارد.

قیمت پایه ریزر 40 اولترا 801 دلار است و در بالاترین نسخه، قیمت آن به 900 دلار می‌رسد.


Moto RAZR 40

نسخه استاندارد موتو ریزر 40 نیز از یک صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی بهره‌مند است و تنها تفاوت آن با نسخه اولترا، کاهش نرخ نوسازی تصویر از 165 هرتز به 144 هرتز است. نمایشگر 1.5 اینچی بیرونی نیز وظیفه‌ی نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را عهده‌دار است.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی اولترا واید نیز دوگانه‌ی دوربین‌های ریزر 40 را تشکیل می‌دهند.

برخلاف نسخه اولترا، در این گوشی از یک چیپست میان‌رده استفاده شده است. امور پردازشی این گوشی برعهده چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 است که با توجه به قیمتی ریزر 40 دارد، منطقی به نظر می‌رسد.

از نقاط قوت این گوشی نسبت به نسخه اولترای خود، می‌توان به باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد.

قیمت پایه موتو ریزر 40 562 دلار است و در بالاترین نسخه قیمت آن به 660 دلار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید