اخبار تکنولوژی

موتورولا Moto G14 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

موتورولا گوشی جدید Moto G14 را در بازار هند معرفی کرد. این گوشی اقتصادی جایگزین مدل قبلی Moto G13 می‌شود. مشخصات کلیدی Moto G14 شامل صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن FullHD+، تراشه Unisoc T616 با عملکرد بهتر نسبت به نسل قبل، دوربین سلفی درون پانچ هول در بالای نمایشگر، سیستم‌عامل اندروید 13 به صورت پیش‌فرض، قیمت مشابه با مدل قدیم و مقرون‌به‌صرفه و تعهد موتورولا برای ارائه یک آپدیت اساسی اندروید و 3 سال بروزرسانی امنیتی است. به نظر می‌رسد Moto G14 گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی اقتصادی با مشخصات فنی به‌روز هستند.

موتورولا دوربین دوگانه در پشت Moto G14 قرار داده است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل با کیفیت Full HD و دوربین دوم از نوع ماکرو 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسل دارد. از ویژگی‌های دیگر Moto G14 می‌توان به سنسور اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسلات کارت حافظه microSD و مقاومت IP52 در برابر پاشش آب اشاره کرد. همچنین این گوشی از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات بهره می‌برد.

موتورولا اعلام کرد که گوشی جدید Moto G14 با حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، به قیمت ۹۹۹۹ روپیه (معادل ۱۲۱ دلار) عرضه خواهد شد. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی در دسترس خواهد بود.

مشتریان می‌توانند از امروز نسبت به پیش‌خرید این محصول از طریق وب‌سایت Flipkart اقدام کنند. فروش رسمی Moto G14 نیز از تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید