اخبار تکنولوژی

موتورولا از بادز و بادز پلاس رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

موتورولا به تازگی از دو مدل جدید گوشی هوشمند خود به نام های Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion رونمایی کرده است. همچنین این شرکت دو مدل جدید ایربادز را نیز معرفی کرده است.

موتورولا بادز مدل مقرون به صرفه‌تر است و در چهار رنگ پرزرق و برق عرضه می‌شود. در حالی که موتورولا بادز پلاس پیشرفته‌تر بوده و از تنظیم صدای Bose پشتیبانی می‌کند.

موتورولا بادز دارای درایورهای داینامیک 12.4 میلی‌متری، پشتیبانی از صدای Hi-Res و حذف فعال نویز (ANC) با میکروفون‌های سه‌گانه است. این ایربادز با بلوتوث 5.3 ارائه می‌شوند و دارای طراحی ضد آب هستند. عمر باتری هر کدام از بادزها به‌تنهایی 9 ساعت با ANC خاموش است، درحالی‌که کیس شارژ می‌تواند این مدت را تا 42 ساعت افزایش دهد.

مدل پیشرفته‌تر +Moto Buds که با همکاری Bose توسعه یافته، دارای درایورهای دوگانه با ووفرهای 11 میلی‌متری و توییترهای 6 میلی‌متری در هر بادز می‌باشد. این مدل همچنین از صدای Hi-Res و Dolby Atmos و Dolby Head Tracking در دستگاه‌های پشتیبانی‌ شده موتورولا بهره می‌برد.

ANC در بادز پلاس می‌تواند تا 46 دسی‌بل نویز اطراف را حذف کند. این مدل دارای حالت تطبیقی فعال است که حذف نویز را براساس محیط اطراف شما تنظیم می‌کند و همچنین حالت شفافیت که امکان شنیدن صداهای محیط را فراهم می‌کند.

عمر باتری Moto Buds+ با ANC خاموش 8 ساعت و با کیس شارژ 38 ساعت است.

دیدگاهتان را بنویسید