اخبار تکنولوژی

موتورولا طرفدارانش را ناامید کرد/ باتری کوچک، صفحه‌نمایش بزرگ!

گوشی‌های ریزر ۲۰۲۳ موتورولا
نویسنده : عضو تحریریه۱۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تازه‌ترین شایعات در خصوص مدل 2023 تلفن‌همراه تاشو موتورلا، برای طرفدارانش ناامید‌کننده بود، چراکه طبق شایعات منتشر شده، باتری این تلفن‌همراه به صورت قابل توجهی کوچک خواهد بود.

با انتشار آمار فروش قابل توجه گوشی‌های تاشو در سال گذشته و به خصوص سهم قابل توجه سامسونگ در این بازار، موتورلا نیز که از سال گذشته همسو با سامسونگ در این حوزه فعالیت می‌کرد، با قدرت بیشتری وارد سال 2023 شده‌است. تا به امروز تصور می‌شد سورپرایز موتورلا برای امسال، گوشی تاشو  Motorola Razr 2023 است اما جدیدترین افشاگری‌ها حاکی از آن است که این تلفن‌همراه Motorola’s Razr+ 2023 نام دارد.

چرا تلفن‌همراه جدید Motorola Razr+  نام گرفت؟

همان‌طور که تاکنون خبر رسمی در خصوص این تلفن‌همراه منتشر نشده‌است، نمی‌توان به طور قطعی گفت که چرا این تلفن‌همراه Motorola Razr+  نام گرفته‌، اما طبق افشاگری‌های صورت گرفته این تلفن‌همراه بزرگ‌ترین صفحه نمایش را در بین تلفن‌های همراه تاشو خواهد داشت و شاید علت نام‌گذاری آن با گزینه (+) به همین دلیل باشد.

اما افشاگری‌ها تاکنون کاملا امیدوارکننده پیش نرفته‌است، طبق تازه‌ترین شایعاتی که مطرح شده‌است، باتری Motorola Razr+  حتی از مدل 2022 تلفن‌همراه Razr نیز ضعیف‌تر است و ظرفیت باتری این تلفن‌همراه نه تنها 3500 میلی‌آمپر نیست، بلکه 2850 میلی‌آمپر است که در مقایسه با سایر تلفن‌های همراه تاشو پرچمدار بازار ( سامسونگ گلکسی زد فلیپ، 3700 میلی‌آمپر، اوپو فایند n2 فلیپ، 4300 میلی‌آمپر ) عدد خنده‌داری است.

افشاگری‌های صورت گرفته در خصوص باتری این تلفن‌همراه به قدری ناامید‌کننده بوده‌است که طرفداران این برند دعا می‌کنند که این اطلاعات اشتباه باشد!

با این وجود برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که باتری 2850 میلی‌آمپری ممکن است تنها برای یکی از بخش‌های این تلفن‌همراه تاشو باشد و برای بخش‌ دیگر، باتری‌های کمکی در نظر گرفته شده‌باشد.

در آخر باید گفت ظاهرا Razr+ 2023 دارای شماره مدل XT2321 است و با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 30 واتی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید