اخبار سینما

واکین فینیکس در “اولین پوستر فیلم ناپلئون” آماده فتح است

پوستر فیلم ناپلئون
نویسنده : سارا محمدی۱۹ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم «ناپلئون» به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول مشترک سونی و اپل قرار است 22 نوامبر امسال (1 آذر ماه 2024) وارد سینماها شود. ریدلی اسکات پس از فیلم های آخرین دوئل و خانه گوچی، با فیلم Napoleon بازمیگردد. در فیلم ناپلئون واکین فینیکس بازیگر نقش اصلی یعنی ناپلئون بناپارت فاتح فرانسه است همچنین ونسا کربی نقش همسر ناپلئون را بازی می کند. اولین پوستر فیلم ناپلئون منتشر شده که می توانید در ادامه ببینید.

درباره فیلم ناپلئون

این فیلم زندگی ناپلئون امپراتور مشهور فرانسه، قدرت گرفتن و سقوط او و همچنین رابطه عاشقانه او با همسرش جوزفین را به تصویر می کشد. فیلم ناپلئون مملو از صحنه های اکشن و گاهی خشونت آمیز است. مدت زمان نمایش فیلم 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد. ناپلئون تنها فیلمی نیست که بر زندگی امپراتور فرانسه تمرکز می کند، زیرا استیون اسپیلبرگ نیز در حال ساخت یک سریال درباره ناپلئون برای شبکه HBO می باشد.

بازیگران فیلم ناپلئون

علاوه بر واکین فینیکس که در نقش ناپلئون بازی می کند ونسا کربی (بازیگر The Crow) در نقش جوزفین همسر ناپلئون به ایفای نقش می پردازد که در ابتدا قرار بود جودی کامر این نقش را بازی کند. دیگر بازیگران فیلم ناپلئون عبارتند از:

طاهر رحیم، بن مایلز، لودیوین ساگنیر، متیو نیدهام، فیل کورنول، ادوارد فیلیپونات و یوسف کرکور، پل رایس، جان هالینگ‌ورث، گاوین اسپوکس، مارک بونار، روپرت اورت و ایان مک‌ نیس.

تاریخ اکران فیلم ناپلئون

ناپلئون در 22 نوامبر 2023 (1 آذر 1402) منتشر میشود و با انیمیشن Wish دیزنی رقابت خواهد کرد.

پوستر فیلم ناپلئون را در زیر ببینید:

پوستر فیلم ناپلئون

دیدگاهتان را بنویسید