اخبار سینما

2 پوستر جدید فیلم ناپلئون؛ منتظر صحنه های اکشن شفت انگیز باشید

پوستر جدید فیلم ناپلئون
نویسنده : سارا محمدی۲۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم ناپلئون پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می توانید آن ها را در انتهای مقاله ببینید. در پوستر اول ناپلئون اپراطور فرانسه را می بینیم که در میان میدان نبرد بزرگ علیه ارتش بریتانیا ایستاده و آماده جنگ در سراسر اروپا است. پوستر دوم، ناپلئون را سوار بر اسب می بینیم در حالی که با سواره نظام به نبرد می‌ رود. با دیدن این پوسترها انتظار داریم صحنه های اکشن بی نظیری را در این فیلم شاهد باشیم.

به نظر می‌ رسد که این فیلم چندین سکانس نبرد در مقیاس بزرگ را به نمایش بگذارد، از جمله لشکرکشی‌ های اولیه‌ ناپلئون در مصر. ناپلئون همچنین با تمرکز بر رابطه پرنوسان او با ملکه جوزفین (ونسا کربی) قصد دارد بینشی عمیق تر از زندگی این شخصیت تاریخی را به نمایش بگذارد.

با توجه به علاقه مخاطبان به فیلم های بیوگرافی تاریخی، پوسترهای جذاب و همچنین شهرت ناپلئون به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ ترین چهره‌ های تاریخ جهان و از طرفی حضور بازیگر برنده اسکار واکین فینیکس انتظار داریم ناپلئون یک فیلم غافلگیرکننده باشد، اما برای دیدن نتیجه باید تا 22 نوامبر منتظر باشیم تا این فیلم وارد سینماها شود.

جدیدترین پوسترهای رسمی فیلم ناپلئون را در زیر ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید