اخبار سینما

ساعت پخش مافیا شبکه نسیم + نحوه شرکت در مسابقه

ساعت پخش مافیا شبکه نسیم
نویسنده : ساناز محمدی۲۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برنامه مافیا (شهروند و مافیا) با اجرای علیرام نورایی از شبکه نسیم در حال پخش است که سبکی اجتماعی و گروهی دارد و جریانات زندگی روزمره به شکل مسابقه در آن شبیه سازی شده است. این برنامه در سه فصل تهیه شده و در فصل اول بهنام تشکر اجرای برنامه را به عهده داشت. برای اطلاع از ساعت پخش مافیا از شبکه نسیم همراه مگ تک باشید.

ساعت پخش شهروند مافیا شبکه نسیم

براساس جدول پخش شبکه نسیم امروز؛ زمان پخش سری جدید مسابقه مافیا ۱۴۰۲ روز های شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 23 می باشد و در صورت محدودیت زمان می توانید تکرار برنامه مافیا شبکه نسیم را در یکی از تایم های7 صبح، 11 صبح، 16 عصر و همچنین 2 بامداد تماشا کنید.

مافیا شبکه نسیم 1402 با اسم شهروند و مافیا بصورت مسابقه ای برگزار می شود که افراد در آن برای شناسایی نقش یکدیگر تلاش می کنند.

فصل اول به شکل یک بازی کلاسیک اجرا شد و در فصل های بعدی شخصیت های جدید به مسابقه ورود پیدا کردند.

در مسابقه شهروند و مافیا شبکه نسیم 1402 افراد به دو گروه تقسیم می شوند و هر گروه سعی در خارج کردن اعضای گروه از بازی دارد.

مافیا یک بازی جدی و در عین حال فکری است و تحلیل، استدلال و تصمیم گیری درست اصلی ترین ابزار برای برد طرفین می باشد.

در فصل اول برنامه مافیا بهنام تشکر راوی مسابقه بود و اجرای فصل دوم و فصل سوم مسابقه شهروند و مافیا به عهده علیرام نورایی می باشد.

نحوه شرکت در برنامه شهروند و مافیا

علاقه مندان برای ثبت نام مافیا شبکه نسیم و شرکت در مسابقه می توانند اطلاعاتی چون اسم و فامیل و شماره موبایل خود را برای صفحه رسمی اینستاگرام این برنامه ارسال کنند:

www.instagram.com/mafia.tv.ir

دیدگاهتان را بنویسید