اخبار سینما

ناتالی پورتمن: نقش الیزابت در فیلم May December یک نقش رویایی بود

ناتالی پورتمن: نقش الیزابت در فیلم May December یک نقش رویایی بود
نویسنده : تحریریه۰۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ناتالی پورتمن، بازیگر برنده اسکار، در مصاحبه با Variety، از نقش خود در فیلم May December، جدیدترین فیلم تاد هینز، تمجید کرد. پورتمن در این فیلم نقش الیزابت بری را به تصویر می‌کشد.

پورتمن در مورد نقش خود گفت:

این یک نقش رویایی بود. بازتاب‌های زیادی وجود دارد که همه آن‌ها کار تاد را منعکس می‌کند. شما چگونه شخصیت‌ها را با نوشتن سام [بورچ] می‌بینید، جایی که به محض اینکه فکر می‌کنید چیزی در مورد آن‌ها می‌دانید، تغییر می‌کند. شما هرگز در مورد اینکه قرار است چه احساسی داشته باشید مطمئن نیستید یا احساس راحتی نمی‌کنید.

پورتمن همچنین در مورد وضعیت صنعت فیلم صحبت کرد. او گفت:

هیچ ایده‌ای ندارم و احساس می‌کنم به اندازه همه گم شده‌ام! به نظر می‌رسد که همه چیز در حال تغییر است. مثل این است که تمام فیلم‌ها باعث نابودیست، اما نه فیلم‌ها رونق دارند و نه استریمینگ دقیقا شبیه تلویزیون است. ما تمام این وقت را صرف تغییر صنعت خود کردیم تا همان چیزی را که قبلا داشتیم، داشته باشیم. در حالی که بچه‌هایم را می‌بینم، آن‌ها فقط یوتیوب تماشا می‌کنند. [این باعث می‌شود فکر کنید که] شاید هیچ یک از این‌ها مرتبط نباشند. من می‌خواهم چیزی را که دوست دارم و به آن اهمیت می‌دهم بسازم و از آن حمایت کنم. وقتی این کارها را کامل می‌کنید، مخاطبان خود را پیدا می‌کنند، افرادی که نسبت به آن احساس شور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید