اخبار سینما

اعتصابات سراسری به مراسم اهدای جوایز امی رسید

اعتصابات سراسری به مراسم اهدای جوایز امی رسید
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از آن‌جایی که اعتصاب نویسندگان هالیوود و پیرو آن اعتصاب برخی از بازیگران هالیوود باعث به تعویق افتادن برخی از جشنواره‌ها شد، این اتفاق در تاریخ برگزاری مراسم اهدا جوایز امی نیز تاثیر گذاشته است.

این مراسم که هفتاد و پنجمین دوره برگزاری آن است، ممکن است همانند سال 2001 به ماه نوامبر منتقل شود. این اتفاق درحالی است که آکادمی تلویزیون و شبکه فاکس تاریخ جدید این مراسم را 18 سپتامبر اعلام کرده‌اند با اینکه می‌دانند این تاریخ برای برگزاری امکان پذیر نیست.

گفته شده آکادمی و فاکس در انتظار شروع اعتصاب انجمن بازیگران و پیوستن آن‌ها به انجمن نویسندگان است. علت این انتظار تاثیر گذاری حضور یا عدم حضور بازیگران در این مراسم است.

با وجود اختلاف‌نظر در مورد زمان‌بندی، لغو مراسم مد نظر تصمیم گیرندگان نیست. هر دو طرف معتقدند که تعویق بیشتر منطقی است، اما نمی‌توانند به این توافق برسند که مراسم چه زمانی برگزار شود.

آکادمی قصد دارد تاریخ برگزاری مراسم را به ماه نوامبر تغییر دهد درحالی که شبکه فاکس به پخش در ماه ژانویه تمایل دارد.

در نهایت، تصمیم‌گیری پخش مراسم به عهده شبکه فاکس است چراکه شریک پخش برنامه امسال هستند و تمایل به برگزاری مراسم در ژانویه دارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند مراسم را در ژانویه برگزار کنند زیرا در این ماه تداخل کمتری با برنامه‌های ورزشی و دیگر رویدادها وجود دارد.

اگر این مراسم در ماه ژانویه برگزار شود، احتمال دارد تاریخ آن 21 ژانویه 2024 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید