اخبار سینما

ناتو چند شنبه ها میاد/ ساعت پخش و نحوه بازی

ناتو چند شنبه ها میاد
نویسنده : ساناز محمدی۳۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بعد از تمام شدن فصل اول پدرخوانده، پخش سریال ناتو به کارگردانی مهدی صفی یاری و اجرای محمدرضا علیمردانی که یک رئالیتی شو یا مسابقه در سبک جوکر و مافیا می باشد از فیلم نت شروع شد. تاکنون 9 قسمت از این برنامه پخش شده و اگر شما هم علاقه مند به تماشای این برنامه هستید، همراه مگ تک باشید تا بدانید برنامه ناتو چند شنبه ها میاد و ساعت پخش و نحوه بازی ناتو به چه صورت است.

ناتو چه روزهایی پخش میشود

ناتو روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود و هر قسمت بین 51 دقیقه تا 1 ساعت و 20 دقیقه متفاوت است.

برنامه ناتو علیمردانی 21 قسمت است و اولین قسمت آن 4 اردیبهشت 1402 از فیلم نت پخش شد. بازیگران قسمت اول ناتو؛ متین ستوده، شهرزاد کمال‌زاده، امیرحسین رستمی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و بهنام تشکر بودند.

بازی ناتو چجوریه

بازی ناتو علیمردانی به این صورت است که 10 سوال سخت و گاهی خنده دار از بازیکنان پرسیده می شود؛ اگر سوال را به درستی پاسخ دهند به عنوان جایزه مبلغی را دریافت می کنند و اگر جواب اشتباه باشد، مبلغی از جایزه را از دست می دهند.

ناتو در این مسابقه به کسی گفته می شود که از قبل جواب درست همه سوالات را می داند اما حین بازی هیچ کس جز خودش نمی داند که ناتو کیست.

تماشای این برنامه برای افراد بالای 12 سال مناسب است.

بازیکنان ناتو

بازیکنان برنامه ناتو

بازیکنان قسمت اول و دوم و سوم ناتو بهنام تشکر، سیما تیرانداز و امیرحسین رستمی، هومن برق نورد، متین ستوده، شهرزاد کمالزاده هستند.

بازیکنان قسمت چهارم، پنجم و ششم برنامه ناتو امیرحسین صدیق، شهرام قائدی، شبنم قلی خانی، شهاب عباسی، یلدا عباسی و مجید افشاری بودند.

مهران غفوریان، باربد بابایی و جواد رضویان، بیتا سحرخیز و محیا دهقانی بازیکنان قسمت هفتم و هشتم برنامه ناتو بودند. قسمت نهم برنامه ناتو هم امروز 29 خرداد 1402 با حضور همین بازیکنان پخش می شود.

همچنین بخوانید:

برنامه صداتو از کجا پخش میشه

دیدگاهتان را بنویسید