اخبار بازی

شایعه: بازسازی Need for Speed: Most Wanted از راه می‌رسد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روز گذشته یکی از صداپیشگان بازی قدیمی Need for Speed: Most Wanted که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و توانست طرفداران زیادی را جذب کند، از ساخته شدن نسخه ریمیک یا بازسازی این عنوان کلاسیک و محبوب در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

ظاهرا الکترونیک آرتز بالاخره به خواسته طرفداران گوش کرده و به سراغ بازسازی یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین نسخه‌های سری بازی‌های Need for Speed به نام Most Wanted رفته است. اولین اشاره رسمی به این ریمیک از طرف سیمونه بیلی، صداپیشه کاراکتر همکار گروهبان کراس در بازی بوده است.

سیمونه بیلی در توییتی که بعد از انتشار خیلی زود حذف شد، نوشته بود که بازسازی بازی Need for Speed: Most Wanted در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید کراس (با بازی دین مک کنزی) و همکارش (سیمونه بیلی) به شکار تحت تعقیب‌ترین فرد بروند، لایک کنید و کامنت بگذارید.

سال‌هاست که الکترونیک آرتز نتوانسته تا سری بازی‌های نید فور اسپید را به دوران اوجی که در زمان بازی Most Wanted در سال ۲۰۰۵ رسیده بود، برساند و همیشه خواسته طرفداران، بازسازی یا ساخت ادامه‌ای وفادار به این بازی موفق بوده است. بازی Need for Speed: Most Wanted در سال ۲۰۰۵ روی کنسول پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس 360، پی‌سی و گیم‌کیوب عرضه شد و به خاطر ماهیت جهان‌باز و از همه مهم‌تر، نقش تعقیب و گریزهای نفس‌گیر و بی‌امان پلیس‌ها، به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های مجموعه تبدیل شد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز نسبت به این شایعه چه واکنشی نشان می‌دهد و آیا واقعا ریمیکی از موست وانتد ۲۰۰۵ در کار است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید