اخبار بازی

بازی Need for Speed Unbound به ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شود

بازی Need for Speed Unbound
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

موج بعدی عناوین جدید در آستانه اضافه شدن به ایکس‌باکس گیم پس هستند و رهبری آن‌ها را بازی Need for Speed Unbound، ساخت EA، برعهده دارد.

Unbound که در پایان سال گذشته منتشر شد، آخرین نسخه از سری بازی‌های ماشین‌رانی Need for Speed است و در تاریخ 22 ژوئن (1 تیر) برای مشترکین گیم‌ پس روی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کاربران گیم پس در همان روز می‌توانند The Bookwalker را روی کنسول‌های ایکس‌باکس و رایانه شخصی دریافت کنند. این عنوان یک بازی ماجراجویی داستانی مستقل درباره نویسنده‌ای است که به دزدی روی آورده است و شما را به دنیای اسرارآمیز کتاب‌ها می‌برد.

در تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) بازی‌های Bramble: The Mountain King (کنسول‌های ایکس‌باکس/رایانه شخصی)، F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch (ایکس‌باکس سری ایکس و اس/رایانه شخصی) به سرویس گیم پس ملحق می‌شوند. بازی اول از افسانه‌های تاریک نوردیک الهام گرفته شده، در حالی که عنوان دوم داستان یک خرگوش سرسخت در دنیای آخرالزمانی را نشان داده است.

بازی‌ Story of Season: Friends of Mineral Town (کنسول‌های ایکس‌باکس/رایانه شخصی) در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر)،  درست پس از انتشار نسخه جدید این سری با نام Story of Seasons: A Wonderful Life برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و همچنین فروشگاه استیم رایانه‌های شخصی، به گیم پس می‌آید.

در نهایت بازی Arcade Paradise (کنسول‌های ایکس‌باکس/رایانه شخصی) در تاریخ 3 ژوئیه (12 تیر) و بازی Sword and Fairy: Together Forever (کنسول‌های ایکس‌باکس/رایانه شخصی) در 5 ژوئیه (15 تیر) به لیست بازی‌های جدید ایکس‌باکس گیم پس می‌پیوندند.

بازی‌های که در 30 ژوئن (9 تیر) از سرویس ایکس‌باکس گیم پس خارج می‌شوند:

  • DJMax Respect V
  • Empire of Sin
  • Matchpoint – Tennis Championships
  • Olija
  • Omori
  • Road 96

بازی Need for Speed Unbound نقدهای مثبتی دریافت کرده و نشریه یوروگیمر آن را به‌عنوان «یک مسابقه ماشین‌رانی آرکید که می‌تواند پا به پای غول‌های این ژانر از جمله Forza Horizon حرکت کند» توصیف کرده است. با این حال، مدت کوتاهی پس از انتشار این بازی، پنج عضو ارشد باسابقه تیم توسعه‌دهندگان، کمپانی بازی‌سازی Criterion را ترک کردند و شرکت Fuse Games را تأسیس کردند.

دیدگاهتان را بنویسید