اخبار سینما

نتفلیکس دو اسپین-آف از سریال پیکی بلایندرز می‌سازد

نتفلیکس دو اسپین-آف از سریال پیکی بلایندرز می‌سازد
نویسنده : تحریریه۲۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بوستون قرن بیستم و زندگی پولی گری، ایده‌های اولیه اسپین-آف‌های جدید پیکی بلایندرز هستند.

نتفلیکس در تلاش است تا دو اسپین-آف تلویزیونی از سریال محبوب پیکی بلایندرز را تولید کند. طبق گزارش نشریه بلومبرگ، یکی از این اسپین-آف‌ها دنباله‌ای بر سریال اصلی است که در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد و دیگری تماما روی شخصیت پولی گری متمرکز خواهد شد.

در مورد اسپین-آف دنباله‌ای، احتمال بازگشت چهره‌هایی مثل تامی شلبی با بازی کیلین مورفی و آلفی سولومونز با بازی پل اندرسون وجود دارد. این سریال دهه‌ها پس از پایان داستان سریال اصلی اتفاق می‌افتد و نشان می‌دهد که خانواده شلبی چگونه در بوستون قرن بیستم به کار خود ادامه می‌دهند.

اسپین-آف دوم، زندگی پولی گری، مادر سالار قبیله جنایتکار شلبی را به تصویر می‌کشد. این سریال احتمالا جوانی پولی گری را نشان می‌دهد، زیرا بازیگر آن، هلن مک‌کروی، دو سال پیش جان خود را از دست داده است.

نتفلیکس هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این دو اسپین-آف منتشر نکرده است، اما این خبر برای طرفداران سریال پیکی بلایندرز بسیار هیجان‌انگیز است.

این اسپین-آف‌ها بخشی از برنامه‌های نتفلیکس برای گسترش فرانچایزهای محبوب خود هستند. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق به رقابت با دیزنی پلاس و سایر سرویس‌های استریم بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید