اخبار سینما

نتفلیکس تریلر مستند درام «عهد: داستان موسی» را منتشر کرد

نتفلیکس تریلر مستند درام «عهد: داستان موسی» را منتشر کرد
نویسنده : تحریریه۱۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نتفلیکس تریلر مستند درام جدید خود با عنوان «Testament: The Story of Moses» «عهد: داستان موسی» را منتشر کرد. این مجموعه سه قسمتی که با بازی آوی آزولای در نقش حضرت موسی ساخته شده، از ۲۷ مارس قابل استریم خواهد بود.

خلاصه داستان این اثر به شرح زندگی حضرت موسی و عروج او از یک تبعیدی به یک پیامبر و نجات‌دهنده عبرانیان می‌پردازد. «Testament: The Story of Moses» با بافتی از صحنه‌های مهیج دراماتیک و مصاحبه با کارشناسان، سفری را از ساحل نیل تا کوه سینا و دریای سرخ به تصویر می‌کشد و در آن به جستجوی عمیق موسی برای رستگاری، که منجر به برخی از الهام‌بخش‌ترین و نمادین‌ترین رویدادهای ذکر شده در کتاب مقدس، قرآن و تورات می‌شود، می‌پردازد.

چارلز دنس به عنوان راوی این مستند تاریخی حماسی ایفای نقش می‌کند. فرم روایت این مجموعه مشابه با مستندهای تاریخی پیشین نتفلیکس مانند «ملکه کلئوپاترا» و «اسکندر: ساختن یک خدا» خواهد بود. کارگردانی این اثر بر عهده بنجامین راس و تهیه‌کنندگی اجرایی آن نیز بر عهده امره شاهین، کلی مک‌فرسون، سارا وثربی، فكرت مانگولو، برایان نلسون و سام آنزل است. این مستند توسط کمپانی Karga Seven Pictures ساخته شده است.

تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه، امره شاهین و کلی مک‌فرسون در بیانیه‌ای گفتند:

هر کسی که در کودکی «ده فرمان» را دیده باشد، با عناصر حماسی‌تر داستان موسی آشناست. بوته‌ی سوزان، بلاها، عید پسح، دریای سرخ و البته ده فرمان. چیزی که ما را به خود جذب کرد رمز و راز درون موسی، مبارزات او با هویت خود، تردید به نفس و انسانیت او بود.

دیدگاهتان را بنویسید