اخبار سینما

نتفلیکس از سریال جدید خود رونمایی کرد

A Good Girl's Guide to Murder
نویسنده : تحریریه۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نتفلیکس به تازگی اولین تصاویر از سریال جنایی و مرموز A Good Girl’s Guide to Murder را به اشتراک گذاشته است. این پلتفرم پخش آنلاین، پس از توافق با شبکه بریتانیایی بی‌بی‌سی، حقوق پخش این سریال را در آمریکا به دست آورده است.

در تصاویر منتشر شده که بر روی شخصیت اصلی پیپ فیتز-آموبی با بازی اما مایرز متمرکز هستند، این بازیگر جوان را در محیط مدرسه و همچنین در یک دشت می‌بینیم. مایرز که پیش از این در سریال “ونزدی” و آثاری چون “Wednesday” و “Family Switch” با نتفلیکس همکاری داشته، این‌بار نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفته است.

داستان سریال A Good Girl’s Guide to Murder روایتگر ماجرای پیپ فیتز-آموبی است که از نحوه رسیدگی به پرونده قتل یک دانش‌آموز دیگر در مدرسه رضایت ندارد و تصمیم می‌گیرد شخصا به تحقیق در این زمینه بپردازد.

علاوه بر مایرز، بازیگران دیگری چون زین ایکبال، ایندیا لیلی دیویس، راهول پاتنی، آشا بنکس و جود مورگان-کولی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. A Good Girl’s Guide to Murder که براساس رمانی به همین نام اثر هالی جکسون ساخته و در سال 2019 منتشر شده است، قرار است در سال 2024 به مرحله انتشار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید