اخبار بازی

مدیر EA: نسخه بعدی Battlefield یک لایوسرویس فوق‌العاده است!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

مدیرعامل EA طی گزارشی که اخیرا از درآمد شرکت انجام داد، اذعان کرد که در حال بازی کردن نسخه جدید Battlefield با تیم سازنده آن بوده است.

در حالی که Electronic Arts درباره آینده فرنچایز Battlefield سکوت کرده است، به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از این سری بازی‌های تیراندازی و چند نفره، در دست ساخت قرار دارد. جف کیلی گزارش داد که اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، در حال تجربه نسخه بعدی Battlefield با تیم سازنده بوده است. ویلسون در کنار افشای این موضوع که ساخت عنوان بعدی Battlefield به خوبی پیش می‌رود، اعلام کرد که این اثر هم اکنون قابل تجربه است؛ همچنین از آن به عنوان یک لایوسرویس فوق‌العاده یاد کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد بازی بعدی Battlefield در دسترس نیست، اما در ماه آوریل، مدیر کل Battlefield، بایرون بیدی، اذعان کرد که استودیوهای Motive، Criterion Games و Ripple Effect Studios در ساخت این بازی به شرکت DICE کمک می‌کنند.

کار روی بازی Battlefield در استودیو Motive، توسط تهیه کننده اجرایی Dead Space، فیلیپ دوچارم و رومن کامپوس-اوریولا هدایت می‌شود. از آنجایی که این افراد برای اولین بار روی نسخه‌ای از Battlefield کار می‌کنند، مشخص نیست که نسخه جدید این بازی تا چه حد از عناوین EA Motive الگو خواهد گرفت. از طرف دیگر، DICE در ماه آوریل اعلام کرد که Battlefield 2042 دیگر محتوای فصلی نخواهد داشت و فصل 7، آخرین فصل این عنوان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید