اخبار سینما

جزئیات و معرفی بازیگران سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ منوچهر هادی فیلیمو
نویسنده : تحریریه۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«نیوکمپ» تازه‌ترین ساخته منوچهر هادی است که در ژانر کمدی به زودی منتشر خواهد شد.

منوچهر هادی که پیش از این سریال‌هایی مثل نیسان آبی، عاشقانه و دل را کارگردانی کرده و فیلم‌های سینمایی همچون آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را نیز در کارنامه دارد، از انتشار تازه‌ترین سریال خود در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

خلاصه داستان سریال نیوکمپ

در خلاصه داستان سریال نیوکمپ ساخته منوچهر هادی آمده: خانواده سرچشمه به دنبال آرزوهای ساده و کوچکشان هستند که ناگهان رویایی بزرگ در خانه آن‌ها را می‌زند…

بازیگران سریال نیوکمپ

منوچهر هادی در سریال نیوکمپ هم همانند دیگر ساخته‌های خود، با بازیگران سرشناس فراوانی همکاری کرده است. اکبر عبدی، لیلا اوتادی، فرزاد فرزین، ملیکا شریفی‌نیا، ساناز سعیدی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، حمید گودرزی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی، افشین حیدری‌سروستانی، امین عسکراوی از بازیگران این سریال هستند. همچنین نکته جالب توجه در لیست بازیگران نیوکمپ، حضور الهه منصوریان و سهیلا منصوریان در این سریال است.

تاریخ پخش سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ قرار است از پلتفرم فیلیمو منتشر شود و در این شبکه نمایش خانگی تاریخ دقیق انتشار آن ذکر نشده است. اما به نظر می‌رسد تا پیش از تابستان 1402 نخستین قسمت از این سریال آماده نمایش شود.

دیدگاهتان را بنویسید