اخبار بازی

حالت نیو گیم پلاس به بازی RoboCop: Rogue City اضافه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازیکنانی که بازی RoboCop: Rogue City را به پایان رسانده‌اند، می‌توانند آن را دوباره در حالت نیو گیم پلاس تجربه کنند.

استودیو Teyon به‌روزرسانی جدیدی را برای RoboCop: Rogue City منتشر کرده است که ویژگی جدید و موردانتظار طرفداران، یعنی نیو گیم پلاس را به بازی می‌آورد. با انتشار این آپدیت، بازیکنان اکنون می‌توانند با تمام مهارت‌های کسب شده در تجربه قبلی خود، دوباره تمام محتوای حالت داستانی بازی را تجربه کنند.

برای باز کردن قفل نیو گیم پلاس، بازیکنان باید پس از نصب به‌روزرسانی، بازی را به پایان برسانند؛ یعنی کسانی که بازی را تمام کرده‌اند، باید آخرین سیو خود قبل از پایان بازی را بارگذاری کنند. انجام این کار به طور خودکار یک اسلات ذخیره جدید ایجاد می‌کند که بازیکنان می‌توانند برای شروع نیو گیم پلاس، به آن دسترسی داشته باشند.

در کنار نیو گیم پلاس، بازیکنان RoboCop: Rogue City یک آیتم جدید به شکل اسکین طلایی دریافت می‌کنند که بلافاصله بعد از اتمام بازی، امکان استفاده از آن ممکن می‌شود. اکنون یک حالت سختی جدید نیز برای بازیکنان در دسترس است که همه چالش‌های RoboCop: Rogue City را مرگبارتر می‌کند.

بازی RoboCop: Rogue City برای PC، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شده است. این استودیو همچنین اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت DLC یا دنباله برای بازی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید