اخبار بازی

حالت نیو گیم پلاس به Assassin’s Creed Mirage اضافه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حالت‌های جدید به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان به بازی Assassin’s Creed Mirage اضافه خواهند شد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار خاصی برای آن‌ها تایید نشده است.

بازی Assassin’s Creed Mirage به ‌عنوان تجربه‌ای کوتاه‌تر، متمرکزتر و مختصرتر از آنچه در سال‌های اخیر در بازی‌های Assassin’s Creed به آن عادت کرده‌ایم، ساخته شده است؛ اما کسانی که بازی را به پایان رسانده‌اند و می‌خواهند دوباره آن را تجربه کنند، می‌توانند به‌زودی وارد حالت نیو گیم پلاس شوند. به‌زودی حالت‌های جدیدی برای انجام این کار در دسترس قرار خواهد گرفت.

از زمان عرضه بازی، حالت نیو گیم پلاس به شدت توسط بازیکنان درخواست شده است و ظاهرا یوبیسافت قصد دارد به این خواسته‌ها گوش دهد. در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، این شرکت تایید کرده است که حالت نیو گیم پلاس را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان در ماه دسامبر، به Assassin’s Creed Mirage اضافه می‌کند. علاوه بر این، این به‌روزرسانی حالت permadeath را نیز به همراه خواهد داشت که در تمامی درجات سختی در دسترس خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این به‌روزرسانی تایید نشده است، اما یوبیسافت می‌گوید به زودی جزئیات بیشتری را در مورد آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی پیش رو اعلام خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید