اخبار تکنولوژی

تصاویر جدیدی از گوشی گوگل پیکسل 9 پرو لو رفت!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لیک‌های اخیر گوگل تمامی ندارد. تعدادی عکس جدید از پیکسل 9 پرو پخش شده است و نگاهی از موبایل پرچم‌دار بعدی این شرکت ارائه می‌دهد.

این تصاویر در ابتدا توسط کانال تلگرام Google News در سایت روسی Rozetked مشاهد شد. سپس این موارد همراه با برخی تصاویر مقایسه‌ای دیگر که آن را در کنار آیفون 14 پرو مکس قرار داده بودند، به اشتراک گذاشته شد.
همانطور که قبلا در افشای اطلاعات قبلی دیدیم، پیکسل 9 پرو با چند تغییر جدید، از سری پرچم‌دارهای قبلی گوگل متمایز شده است. قابل‌توجه‌ترین محفظه دوربین آن به شکل دایره در پشت گوشی قرار داد. همانطور که Android Police توصیف کرد، این گوشی از نوارهای جستجو پیشرفته‌تری استفاده خواهد کرد که بازتابی از زبان طراحی پیکسل 8 است. اگرچه این مورد احتمالا حواشی زیادی را ایجاد می‌کند، اما مطمئنا باعث تمایز پیکسل 9 از دیگر رقبا می‌شود

ما همچنین در این لیک‌ها، نگاهی به برخی مشخصات احتمالی این گوشی می‌اندازیم. صفحه بوت لودر گوشی، به ما نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا دارای 16 گیگابایت رم است. این مقدار 4 گیگابایت بیشتر از رم پیکسل 8 پرو است و شما را به این فکر وا می‌دارد که گوشی پرچم‌دار بعدی گوگل با این همه حافظه اضافی، چه کاری می‌تواند انجام دهد. من گمان می‌کنم که این افزایش رم، احتمالا به دلیل Gemini و شاید توجه بیشتر به ویژگی‌های هوش مصنوعی روی این دستگاه است. هر دوی آن‌ها تشنه حافظه رم هستند.

همانطور که قبلا ذکر شد، عکس‌های فاش شده حتی مقایسه‌ای را با آیفون 14 پرو مکس ارائه می‌دهند و سایز و اندازه آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنند. به نظر می‌رسد گوگل فرمول سایزبندی گوشی‌های خود را پیدا کرده است. پیکسل 9 پرو کمی کوچکتر از آیفون 14 پرو مکس به نظر می‌رسد، که می‌تواند برای کسانی که به دنبال یک گوشی رده بالا و جمع و جور هستند، خبر خوبی باشد. با این حال، شایعه شده است که دو اندازه مجزا از پیکسل 9 پرو وجود خواهد داشت، یک مدل کوچکتر که احتمالا همان چیزی است که در این تصاویر به نمایش درآمده است، و دیگری با سایز بزرگتر XL، مخصوص افرادی است که به گوشی‌های بزرگتر علاقه دارند.

به این نکته توجه کنید که این تصاویر تنها عکس‌های لیک شده هستند و حتی اگر معتبر و واقعی باشند، تنها یک نگاه اولیه را از گوشی‌های مربوطه ارائه می‌دهند. ممکن است شگفتی‌های بیشتری در این گوشی‌ها وجود داشته باشد، اما یک چیز صددرصد است، این تصاویر جدید قطعا ما را برای آینده‌ گوشی‌های گوگل پیکسل هیجان‌زده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید