اخبار تکنولوژی

تصاویر جدیدی از آیفون‌های 16 پرو فاش شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در حالی که اطلاعات و تصاویر مختلفی از سری آیفون 16 اپل در فضای مجازی فاش شده، اکنون تصاویر جدیدی از مدل آیفون 16 پرو این شرکت نیز منتشر شده است.

بر اساس این تصاویر درز کرده، به نظر می‌رسد آیفون 16 پرو از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی یعنی آیفون 15 پرو نخواهد داشت. با این حال، احتمالا اندازه نمایشگر این گوشی پرچم‌دار جدید اپل به 6.3 اینچ افزایش خواهد یافت.

این اطلاعات از سوی یک منبع آگاه در ایکس مطرح شده است. بر این اساس، انتظار می‌رود نمایشگر آیفون 16 پرو با اندازه 6.3 اینچ، از گوشی آیفون 15 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی بزرگ‌تر باشد. اگرچه در تصاویر درز شده، این افزایش اندازه نمایشگر چندان محسوس به نظر نمی‌رسد.

در تصاویر جدید فاش شده از آیفون 16 پرو، می‌توان نمایشگر این گوشی را نیز مشاهده کرد. اما از آن‌جا که نمایشگر در این تصاویر خاموش است، نمی‌توان حاشیه‌های باریک‌تر آن را دید که احتمالا با استفاده از فناوری «ساختار کاهش مرز» (BRS) اپل ممکن خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، این دکمه Capture یک دکمه مکانیکی با حساسیت لمسی خواهد بود که کاربران می‌توانند با فشار دادن آن، همانند دکمه شاتر در یک دوربین حرفه‌ای، عکس یا فیلم بگیرند. همچنین احتمال دارد با کشیدن انگشت روی این دکمه، قابلیت تغییر سطح زوم دوربین نیز فراهم شود.

علاوه بر دکمه Capture، تصاویر جدید نشان می‌دهند که آیفون 16 پرو دارای نمایشگر بزرگ‌تر 6.3 اینچی خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 15 پرو، افزایش اندازه محسوسی را نشان می‌دهد.

با وجود این تغییرات جزئی در ابعاد نمایشگر و افزودن دکمه Capture، به نظر می‌رسد آیفون 16 پرو در مجموع همان طراحی کلی و ظاهر آشنای آیفون 15 پرو را حفظ کرده است. به گونه‌ای که در نگاه اول، تشخیص تفاوت ظاهری این دو گوشی چندان آسان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید