اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از روند توسعه بازی Crysis 4 منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو کرایتک در ژانویه سال گذشته تایید کرد که توسعه بازی Crysis 4 را آغاز کرده است و حالا اطلاعات جدیدی را از روند تولید بازی به اشتراک گذاشت.

در ژانویه سال 2022، Crytek اعلام کرد که کار روی قسمت بعدی فرنچایز تحسین شده و تیراندازی اول شخص Crysis را آغاز کرده است. حدود دو سال از تایید ساخت بازی می‌گذرد و تقریبا هیچ به‌روزرسانی خبری از بازی وجود ندارد. حال این سوال مطرح می‌شود که دقیقا چه اتفاقی برای Crysis 4 افتاده است؟

مشخصا بازی هنوز در دست ساخت است، حتی اگر استودیو Crytek آماده نمایش آن نباشد. دیوید فیفیلد، مدیر کل استودیو، در مصاحبه اخیر خود با MP1st، به‌روزرسانی مختصری درباره این بازی ارائه کرد و اظهار داشت که عنوان مذکور هنوز در دست ساخت است و «یک تیم بزرگ» روی آن کار می‌کند. طبق گفته فیفیلد، جزئیات بیشتر در مورد این عنوان، «در ادامه» ارائه خواهد شد. او گفت:

«بازی Crysis 4 در حال حاضر هنوز در دست توسعه است و ما تیم بزرگی داریم که روی آن کار می‌کند. زمانی که جزئیات بیشتری برای ارائه داشته باشیم، قطعا شما را از آن مطلع خواهیم کرد».

مدت کوتاهی پس از تایید ساخت بازی Crysis 4، تایید شد که کارگردانی آن بر عهده ماتیاس انگستروم است، کسی که در طی یک دوره طولانی در شرکت IO Interactive، به عنوان یک طراح مرحله روی بازی‌های Hitman کار کرده بود. او همچنین یکی از کارگردان‌های بازی Htiman 3 بود.

در حال حاضر، هیچ صحبتی درباره بازی وجود ندارد و حتی مشخص نیست که Crysis 4 برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید