اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از بازی Starfield در دسترس قرار گرفت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در حالی که تمام کردن بازی Starfield به صورت No Kill امکان پذیر نیست، اما Emil Pagliarulo  از بتسدا (Bethesda) تضمین کرد که می‌توانید در موقعیت‌های زیادی از راه‌حل‌های صلح‌جویانه استفاده کنید.

وسیع بودن بازی Starfield تا الان بارها توسط استودیو بتسدا تایید شده است. با بیش از 1000 سیاره برای اکتشاف و ماجراجویی، بیش از 20 همراه برای استخدام، امکان ساخت سفینه‌های فضایی و موارد دیگر، بازی Starfield احتمالا یکی از بزرگترین بازی‌های تاریخ خواهد بود. با این حال، برخی جزئیات کوچک در بازی وجود نخواهند داشت، مانند ماهیگیری یا وسایل نقلیه. متاسفانه یا خوشبختانه، امکان تمام کردن بازی بدون ارتکاب قتل وجود ندارد.

در پرسش و پاسخ اخیر Discord، از طراح Emil Pagliarulo و مدیر طراحی بازی با نام ویل شن (Will Shen)، در مورد تمام کردن بازی به صورت صلح‌جویانه سوال شد. شن نتوانست تضمین کند که اینکار امکان پذیر باشد، اما وجود چند سیستم در بازی برای انجام این کار را تایید کرد. یکی از این سیستم‌ها، چالش گفتار شخصیت اصلی است و در آن می‌توانید افراد را به انجام کاری جز مبارزه ترغیب کنید. او اذعان کرد:

“در برخی لحظات خاص می‌توانید از قدرت کلام خود استفاده کنید. ما سعی داریم کاری کنیم که در آن شخصیت‌های مهم با شما روبه‌رو می‌شوند. ما در طول پیش تولید خیلی در این مورد صحبت کردیم، اینکه آیا به طور کامل از گیم‌پلی “صلح‌طلبانه” حمایت کنیم یا نه. ما متوجه شدیم که به دلایل مختلف، این کار مطلقا امکان‌پذیر نیست.”

او ادامه داد: “با این حال، هنوز گزینه‌های از گفتگو گرفته تا استفاده از سلاح‌های غیر کشنده، در گیم‌پلی بازی وجود دارد. این‌ها را می‌توان در بسیاری از موقعیت‌های خاص استفاده کرد، اگرچه نمی‌توانم به راحتی بگویم که می‌توانید کل بازی را بدون هیچ گونه کشتاری تمام کنید. The Settled Systems بیشتر رویکردی متمدن دارد، اما اگر از مسیر درست خارج شوید، می‌تواند خطرناک باشد.”

با توجه به مقیاس بزرگ بازی، طراحی Starfield به گونه‌ای است که بازیکنان بتوانند بدون کشتن مراحل را تمام کنند، اما این کار دشوار خواهد بود. با این وجود، با توجه به خلاقیت طرفداران و بدون استفاده از مادهای خاص، تماشای رویکرد بازیکنان در طول گیم‌پلی Starfield  جذاب خواهد بود.

بازی Starfield در تاریخ 15 شهریور 1402 (6 سپتامبر 2023) برای ایکس باکس سری اکس و اس و PC عرضه می‌شود. پیش دانلود بازی از 26 مرداد 1402 (17 آگوست 2023) برای از طریق Windows Store آغاز می‌شود، در حالی که کاربران Steam می‌توانند از 8 شهریور (30 آگوست) دانلود بازی را شروع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید