اخبار تکنولوژی

تصاویر جدیدی از گوشی گوگل پیکسل 8a لو رفت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اگر از طرفداران گوشی‌های گوگل پیکسل میان‌رده هستید، از اطلاعات لو رفته جدید سری گوشی‌های A خوشحال خواهید شد.

تصاویر جدیدی توسط TechDroider در رسانه X منتشر شده است و نگاهی دقیق‌تر از گوشی‌های هوشمند جدید و اقتصادی گوگل را به ما ارائه می‌کنند. در تصاویر پایین، اولین چیزی که متوجه می‌شوید، این است که گوگل پیکسل 8a، پشته براق گوشی پیکسل 7a را کنار گذاشته است و حالا از یک روکش مات استفاده می‌کند. این یک تغییر بسیار ظریف است، اما ممکن است بسیاری از کاربران از آن استقبال کنند. زبان طراحی کلی با پیروی از طراحی گوگل پیکسل 8، ثابت باقی مانده است.

نمای جلویی گوشی، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است که با حاشیه‌های قابل توجه خود، قطعا بحث‌های زیادی را به وجود خواهد آورد. با این وجود، این موبایل فقط یک طراحی تکراری در گوشی‌های سری A گوگل نیست. صفحه نمایش OLED پیکسل  8aممکن است اولین نمایشگر در این خط تولید باشد که از نرخ رفرش 120 هرتزی استفاده می‌کند. استفاده از این صفحه نمایش، به معنای اسکرول نرم‌تر و تصاویری پاسخگوتر است.

افشای اطلاعاتی قبلی، همچنین ادعا کرده بود که گوگل از تراشه Tensor G3 در پیکسل 8a استفاده خواهد کرد که یک ارتقاء عملکردی خوب خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که گوگل در این گوشی از همان تنظیمات دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی/13 مگاپیکسلی گوشی‌های 7a استفاده می‌کند.

تا اینجای کار، به نظر می‌رسد که پیکسل 8a آماده است تا دوباره تاج و تخت گوشی‌های میان‌رده را برای گوگل به دست بگیرد. همه این پیشرفت‌های کوچک، مانند صفحه نمایش OLED 120 هرتزی و پردازنده جدید، احتمالا منجر به افزایش قیمت دستگاه می‌شود و قرار گرفتن آن در بین گوشی‌های میان‌رده را سوال‌برانگیز می‌کند. در نهایت، ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل چه برنامه‌هایی را برای موبایل‌های سری “A” در نظر گرفته است. آیا پیکسل  8aبه اندازه کافی مورد توجه قرار خواهد گرفت، یا اکثر کاربران ترجیح می‌دهند منتظر سری بالارده پیکسل 9 باشند؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید