اخبار بازی

آپدیت جدید بازی Starfield منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بروزرسانی جدید بازی Starfield با اضافه کردن پشتیبانی از گزینه‌های supersampling کمپانی AMD و اینتل، پیش‌تر برای بازیکنان رایانه‌های شخصی به صورت بتا عرضه شده بود.

بتسدا وعده بروزرسانی‌های قابل توجهی را برای Starfield در سال 2024 داده است، از تنظیمات گیم‌پلی و روش‌های جدید سفر گرفته تا یک DLC پولی و موارد دیگر. اما علاوه بر آن، تیم توسعه دهنده به انتشار آپدیت‌های جدید برای این بازی نقش‌آفرینی فضایی در جهت بهبود کیفیت تجربه ادامه می‌دهد.

پچ جدیدی در اوایل این ماه در نسخه بتا برای بازیکنان رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و پشتیبانی از AMD FSR 3 و Intel XeSS را اضافه کرد. Bethesda تایید کرد که این بروزرسان اکنون برای تمام بازیکنان منتشر شده است.

علاوه بر اضافه شدن پشتیبانی از FSR 3 و XeSS، این آپدیت چند مشکل بصری را نیز برطرف می‌کند و پایداری پرفورمنس اجرایی بازی Starfield را بهبود می‌بخشد. توضیحات این پچ نسبت به توضیحات نسخه بتای آن تغییری نکرده است. تقریبا هر 6 هفته آپدیت جدیدی از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Starfield برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. طبق آمار رسمی تا ماه دسامبر، این بازی موفقیت به ثبت بیش از 13 میلیون بازیکن شد.

دیدگاهتان را بنویسید