اخبار بازی

بازی New World: Aeternum رسما معرفی شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از انتشار موفق بازی در سال 2021، راه برای آمازون در پشتیبانی از بازی New World دشوار بوده است و این شرکت در طول این مدت، آپدیت‌های فراوانی برای بهبود بازی منتشر کرده است. در جریان رویداد سامر گیم فست، بازی New World: Aeternum معرفی شد که اساساً یک بازی RPG و اکشن کاملا جدید است که شامل تمام محتوای بازی پایه، بسته الحاقی Rise of the Angry Earth، سایر به‌روزرسانی‌ها و مجموعه‌ای از محتوای جدید می‌شود. پس از راه‌اندازی در ماه اکتبر، این نسخه به طور کامل جایگزین New World اصلی خواهد شد و همچنین برای اولین بار این آی‌پی را به کنسول‌ها خواهد آورد.

این پروژه جایگزین بازی اصلی خواهد شد و محتوای جدید زیادی از جمله مناطق PvP و موارد دیگر را برای بازیکنان New World به ارمغان خواهد آورد.

بازی New World: Aeternum محتویات جدید زیادی را برای بازیکنان فعلی نیز به ارمغان خواهد آورد. این محتویات شامل یک نقشه PvP در مقیاس بزرگ، یک حالت جدید و چالش برانگیز 10 نفره، تجربه‌های تک نفره، الگوهای جدید برای شخصیت‌های شما، یک سیستم گفتگوی اصلاح ‌شده، مکانیک‌های پیشرفت شخصیت جدید و موارد دیگر است. کریستوف هارتمن، نایب رئیس بازی‌های آمازون، گفت:

«New World: Aeternum، ماحصل سال‌ها توسعه متمرکز همراه با حمایت جامعه بازیکنانی است که قبلا مسیری را در دنیای New World ایجاد کرده‌اند. گوش دادن به بازخورد بازیکنان برای ساخت و بهبود بازی‌ها ضروری است و می‌دانیم New World: Aeternum نوید یک تجربه جدید و قانع‌کننده در دنیایی جدید را می‌دهد که بازیکنان می‌توانند با هم، در سراسر پلتفرم‌ها از آن لذت ببرند».

بازی New World: Aeternum برای پلی استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در تاریخ 24 مهر (15 اکتبر) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید