اخبار بازی

نسخه جدید Astro Bot تا 15 روز آینده معرفی می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سروصدای رویداد بعدی پلی‌استیشن بلندتر شده است و با توجه به اینکه احتمالا تا قبل از پایان این ماه برگزار می‌شود، جزئیات و شایعات زیادی از بازی ‌های احتمالی حاضر در این مراسم به گوش می‌رسد. چندین گزارش قبلی ادعا می‌کردند که یک بازی جدید Astro Bot قرار است در سال جاری عرضه شود و در این رویداد معرفی خواهد شد. یک افشاگر برجسته دیگر اکنون بیان می‌کند که این بازی به‌زودی معرفی می‌شود.

افشاگر معروف billbil-kun، در گزارشی که در Dealabs منتشر شده است، ادعا کرد که بازی بعدی Astro Bot به‌زودی معرفی خواهد شد. اگرچه این افشاکننده به اینکه این بازی در مراسم پلی‌استیشن معرفی می‌شود یا نه، اشاره‌ای نکرد. ظاهرا این بازی طی 15 روز آینده معرفی خواهد شد.

این بازی نام ساده Astro Bot را خواهد داشت و برای پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. خبری از نسخه VR نیست.

طبق گفته billbil-kun، نام این بازی هیچ پیشوند و پسوندی نخواهد داشت و به سادگی Astro Bot خواهد بود. برخلاف  نسخه‌های قبلی Astro Bot، ظاهرا این اثر یک بازی مستقل کامل برای پلی‌استیشن 5 خواهد بود و از PS VR2 پشتیبانی نخواهد کرد. این افشاکننده در ادامه ادعا می‌کند که بخشی از بازی، در یک محیط بیابانی اتفاق می‌افتد و یک شخصیت جدید را به بازیکنان معرفی می‌کند. این شخصیت روباتی خواهد بود که شبیه روباه فنک است.

billbil-kun همچنین ادعا کرد که سونی به زودی به‌روزرسانی جدیدی را در مورد شوتر PvP Concord به اشتراک خواهد گذاشت. افشاگر اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که بازسازی Silent Hill 2 از Konami و Bloober Team نیز در رویداد آتی سونی نمایش داده خواهند شد. آخرین نسخه Astro Bot به عنوان یک بازی رایگان برای نمایش قابلیت‌های کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه شد. لازم به ذکر است که استودیو سازنده آن اکنون در تیمی کوچک‌تر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید