اخبار تکنولوژی

تابستان سال آینده منتظر رقیب سامسونگی ویژن پرو اپل باشید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رونمایی اپل از هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro با سخت‌افزار و نرم‌افزار انقلابی، باعث شد سایر برندها از جمله سامسونگ معرفی هدست‌های واقعیت مجازی خود را به تعویق بی‌اندازند تا آن‌ها را به رقیبی شایسته‌تر برای محصول اپل تبدیل کنند.

با توجه به این تأخیر، انتظار نمی‌رود هدست سامسونگ تا پیش از ژوئن 2024 معرفی شود و حتی در آن زمان نیز ممکن است مشکلاتی برای عرضه آن وجود داشته باشد.

هدست واقعیت افزوده Vision Pro اپل با طراحی آینده‌نگرانه و مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌اش، باعث شد سامسونگ معرفی هدست XR خود را به تعویق بی‌اندازد. طبق گفته Revengeus افشاگر مطرح دنیای فناوری، احتمال دارد رونمایی از هدست سامسونگ در ژوئن 2024 باشد. با توجه به اینکه بازار هدست‌ها هنوز در ابتدای راه است، ممکن است سامسونگ در تولید و عرضه محصول اولیه خود با مشکل مواجه شود.

این افشاگر مشخص نکرده که آیا این هدست در ژوئن 2024 برای فروش عمومی در دسترس خواهد بود یا صرفاً رونمایی می‌شود. احتمال دارد عرضه آن تا اوایل 2025 طول بکشد و در ابتدا هم تنها در مناطق محدودی در دسترس باشد.

بر خلاف هدست Vision Pro اپل که از باتری خارجی استفاده می‌کند، نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده XR سامسونگ دارای باتری داخلی بود. اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه تجاری این محصول هم طراحی مشابهی خواهد داشت یا سامسونگ به دنبال تغییر ظاهر هدست خود است.

تا زمان رونمایی رسمی، نمی‌توان با قطعیت در مورد نحوه طراحی و مشخصات فنی نهایی هدست سامسونگ اظهارنظر کرد.

نظر شما در مورد هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید