اخبار بازی

بازی بعدی Tomb Raider در هند جریان دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Crystal Dynamics در سال 2022 اعلام کرد که توسعه بازی بعدی Tomb Raider را آغاز کرده است و اگرچه از آن زمان اطلاعات رسمی کمی از بازی منتشر شده است، اما ممکن است به خاطر افشای اطلاعاتی اخیر توئیتر، جزئیات بیشتری را از این بازی به دست آورده باشیم. یک افشاگر که سابقه قابل قبولی در درز اطلاعات دقیق دارد (اگرچه عمده فعالیتش مربوط به فیلم و تلویزیون است)، در توییتر ادعا کرده است که بازی بعدی Tomb Raider در هند جریان دارد و به طور کامل جهان باز خواهد بود.

ظاهرا داستان بازی با یک فاجعه طبیعی در شمال هند آغاز می‌شود و خرابه‌ها و مکان‌های ناشناخته‌ای را از دوران سلطنت شاه آشوکا به نمایش خواهد گذاشت. لارا در این بازی با گروهی به نام Society of Raiders مسابقه می‌دهد که گفته می‌شود از ماجراجویی‌های لارا الهام گرفته‌اند، اما اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند.

این افشاکننده ادعا می‌کند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از موتور سیکلت، چتر نجات و توانایی‌های پارکور، «مناظر وسیع» جهان بازی را کشف کنند. ظاهرا این بازی تمرکز گسترده‌ای روی گزینه‌های مخفی‌کاری و سلاح‌های جنگی غیرکشنده دارد، در حالی که یک سیستم جدید به شما اجازه می‌دهد تا متحدانی را به خدمت بگیرید و با استراتژی‌های بیشتر، ماموریت‌های بازی را پیش ببرید.

در سال 2022، مدت کوتاهی پس از تایید ساخت بازی بعدی Tomb Raider، شایعات ادعا کردند که این بازی در دنیای امروزی جریان خواهد داشت و یک ورژن بسیار با تجربه‌تر از لارا کرافت را به نمایش می‌گذارد.

عنوان بعدی Tomb Raider با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است. در دسامبر 2022 اعلام شد که این بازی توسط Amazon Games منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید