اخبار سینما

احتمال بازنشستگی نیکلاس کیج از بازیگری

احتمال بازنشستگی نیکلاس کیج از بازیگری
نویسنده : تحریریه۱۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نیکلاس کیج، بازیگر برنده جایزه اسکار، در مصاحبه اخیر با Uproxx گفت که به طور جدی به بازنشستگی از بازیگری سینما فکر می کند.

این بازیگر در طول دوران حرفه خود در بیش از 100 فیلم بازی کرده است و فکر می کند که تقریبا همه چیزهایی را که باید با سینما بگوید، گفته‌است.

نیکلاس کیج در این مصاحبه خاطرنشان کرد که قبلا پیشنهادهایی را برای ساخت چند فیلم دیگر امضا کرده است، اما ممکن است این قراردادها پایان کار کیج در سینما باشد. او قصد ندارد به طور کلی بازیگری را کنار بگذارد و ادامه بازیگری‌اش را در تئاتر یا تلویزیون می‌بیند.

کیج گفت:

در این مقطع، پس از 45 سال کار در این زمینه و در بیش از 100 فیلم، احساس می‌کنم تقریبا همه چیزهایی را که باید با سینما بگویم، گفته‌ام. و دوست دارم با یک موفقیت بزرگ کارم را تمام کنم و بگویم «خداحافظ». من فکر می‌کنم باید سه یا چهار فیلم دیگر بسازم تا بتوانم به آن‌جا برسم، و سپس امیدوارم فرمت را تغییر دهم و به روش دیگری بازیگری خود را بیان کنم.

او ادامه داد:

دوست داشتم با یک موفقیت بزرگ مانند «Dream Scenario» کارم را تمام کنم. اما من قراردادهای دیگری دارم که باید انجام دهم، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. من در انتخاب فرآیندهای بعدی بسیار سختگیر و دقیق خواهم بود. اما برای ساختن فیلم دیگری، می خواهم فرمت‌های دیگر را نیز بررسی کنم.

کیج گفت که «به شدت به استریمینگ غوطه ور با تلویزیون اپیزودی علاقه مند است» و افزود:

چیزهایی را دیده‌ام که اکنون با شخصیت‌ها و زمانی که برای بیان خود به آن‌ها داده می‌شود می‌توان انجام داد. من دیدم که برایان کرانستون یک ساعت در یک قسمت از «برکینگ بد» به یک چمدان خیره شد. ما در یک فیلم بلند زمانی برای انجام این کار نداریم، بنابراین شاید تلویزیون بهترین قدم بعدی برای من باشد. خواهیم دید.

عامل دیگری که در تصمیم کیج برای بازنشستگی از بازیگری سینما نقش دارد، خانواده او است.

کیج گفت:

ماه آینده 60 ساله می‌شوم و پدرم در 75 سالگی درگذشت. بنابراین، اگر خوش شانس باشم، سال‌های بیشتری از او دارم، اما نمی‌دانم. و قرار است با 15 سال آینده‌ام چه کنم؟ خوب، چه چیزی مهم است؟ بچه‌هایم. و اگر بتوانم یک نمایش اپیزودی پیدا کنم که در یک مکان بماند و مجبور نباشم دائما آن‌جا را ترک کنم، می‌توانیم همه با هم باشیم. این، از نظر شخصی، عالی خواهد بود. اما من همچنین یک دانشجو هستم و نمی دانم که آیا چیز دیگری برای یادگیری در سینما دارم یا خیر. شاید چیزی برای یادگیری در تلویزیون داشته باشم.

نیکلاس کیج در سال 2023 در چندین فیلم از جمله «Dream Scenario» تا «Renfield» و «The Retirement Plan» بازی کرده است. اکران‌ آینده او شامل فیلم ترسناک Oz Perkins است.

دیدگاهتان را بنویسید