اخبار بازی

بازی Nightingale به صورت Early Access منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از چندین تاخیر، بازی Nightingale از استودیو Inflexion Games اکنون در Steam و فروشگاه Epic Games در دسترس است. توسعه این عنوان فانتزی بقا توسط رییس سابق استودیو BioWare یعنی Aaryn Flynn انجام شد. در این عنوان، بازیکنان در حال عبور از قلمرو Fae در جستجوی شهری شناخته‌شده هستند.

در حالی که بازی Nightingale تمام اصول یک تجربه کرفتینگ و بقا از استخراج و برداشت منابع گرفته تا ساخت و جمع‌آوری زرادخانه را دارد، تمام این‌ها را با Realm Card ها ترکیب می‌کند. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا عناصر یک قلمرو، از جمله زیست‌بوم، شرایط زیستی (از جمله جاذبه کم) و سطح چالش را به صورت تصادفی در بیاورند.

نسخه دسترسی زودهنگام سه زیست‌بوم، یک سیستم پیشرفت شامل تمام جنبه‌های گیم‌پلی و حالت کوآپ برای حداکثر شش بازیکن را ارائه می‌دهد. خوشبختانه، بازیکنان تک‌نفره نیز می‌توانند همراهان هوش مصنوعی (بات) را به کار بگیرند تا بخشی از بازی را بر عهده گرفته و در فعالیت‌های مختلف به آن‌ها کمک کنند. بازی Nightingale در طول 9 تا 12 ماه برنامه‌ریزی شده برای انتشار نسخه اصلی، محتوای داستانی و امکانات جدیدی دریافت می‌کند، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بیش‌تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید