اخبار بازی

همکاری سونی پیکچرز و نینتندو در فیلم The Legend of Zelda

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نینتندو در حال کار روی فیلم لایو اکشن The Legend of Zelda با همکاری سونی پیکچرز است. کارگردانی فیلم The Legend of Zelda بر عهده وس بال خواهد بود که با آثاری چون سه‌گانه دونده هزارتو و پادشاهی سیاره میمون‌ها شناخته می‌شود.

شایعات ساخت فیلمی بر اساس The Legend of Zelda سال‌هاست که شنیده می‌شود، اما اکنون این موضوع به طور رسمی توسط نینتندو تایید شده است. پس از موفقیت فیلم برادران سوپر ماریو در اوایل سال جاری، اکنون نینتندو اعلام کرده است که در حال کار روی یک فیلم لایو اکشن از سری بازی‌های The Legend of Zelda است.

این فیلم قرار است توسط نینتندو و سونی پیکچرز تولید شود که نینتندو بیش از 50 درصد فیلم را تامین مالی می‌کند و سونی مسئولیت پخش جهانی آن را بر عهده خواهد داشت. آوی آراد (که تهیه‌کنندگی تمام فیلم‌های مرد عنکبوتی را بر عهده داشت) به عنوان تهیه‌کننده این فیلم انجام وظیفه خواهد کرد و وس بال، کارگردان سه‌گانه Maze Runner و Kingdom of the Planet of the Apes، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. نینتندو همچنین می‌گوید که جلوه‌های بصری فیلم را خودش تولید خواهد کرد.

جزئیات تکمیلی در مورد این پروژه در حال حاضر اندک است و فیلم در مراحل اولیه تولید قرار دارد. منتظر جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید