اخبار بازی

کنسول نینتندو سوییچ 2 دارای صفحه LCD هشت اینچی خواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کنسول نینتندو سوییچ 2 ممکن است صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد، اما پنل بدتری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد که نینتندو سوییچ 2، کنسول بعدی شرکت نینتندو و جانشینی برای پلتفرم محبوب نینتندو سوییچ خواهد بود. گفته می‌شود که این کنسول از یک صفحه نمایش LCD و هشت اینچی بهره‌مند است. گزارش بلومبرگ به گفته‌های هیروشی هایاس، تحلیلگر شرکت Omdia استناد می‌کند.

به خاطر شرایط و سیاست‌های خاص، مدل اصلی نینتندو سوییچ دارای صفحه نمایش LCD و ابعاد 6.2 اینچی بود. نینتندو سوییچ OLED، همانطور که از نامش مشخص است، صفحه نمایش را به یک پنل OLED با اندازه 7 اینچ ارتقا داد.

با ورود به سال 2024، شایعات پیرامون نینتندو سوییچ 2 در حال افزایش است. نظرسنجی اخیر GDC در اوایل این ماه، نشان داد که برخی از توسعه‌دهندگان از قبل کار روی بازی‌های نینتندو سوییچ 2 را آغاز کرده‌اند. شایعات همچنین نشان دادند که بازی Persona 3 Reload و Metaphor: ReFantazio برای کنسول بعدی نینتندو نیز عرضه خواهند شد.

سایر شایعات پیرامون این کنسول حاکی از آن است که این پلتفرم از DLSS 3.5 پشتیبانی می‌کند و در 2 SKU با قیمت‌های 399 و 449 دلار عرضه می‌شود. تحلیلگران همچنین نظر خود را در مورد جانشین نینتندو سوییچ بیان کردند و گفتند که به احتمال زیاد، این کنسول انقلابی نخواهد بود و بیشتر دنباله رو نینتندو سوییچ اصلی است.

گفتنی است که نینتندو هنوز هیچ اطلاعیه رسمی درباره نینتندو سوییچ 2 منتشر نکرده است. با توجه به تاریخچه عرضه‌های این کمپانی، اگر نینتندو سوییچ 2 واقعا در سال 2024 عرضه شود، احتمالا در نیمه‌ اول امسال شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید