اخبار بازی

ریمیک بازی‌های Resident Evil 0 و Code Veronica برای سوییچ 2 منتشر خواهند شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک افشاگر شناخته شده، ساخت دو بازسازی از Resident Evil را تایید کرد و ادعا می‌کند که این دو عنوان، برای کنسول بعدی نینتندو نیز عرضه خواهند شد.

اگر افشای اطلاعاتی اخیر را باور کنیم، کپکام در حال حاضر در حال کار روی بازسازی Resident Evil Zero و Resident Evil – Code: Veronica است. اگرچه اکثر افراد انتظار داشتند که هیچ یک از این دو بازی، گزینه قطعی برای بازسازی کردن نباشند، اما کپکام برنامه‌های دیگری در ذهن دارد. بعد از شایعات ضد و نقیض، به نظر می‌رسد که می‌توان به این گزارش اعتماد کرد.

برای شروع، این ادعا که در اصل توسط Dusk Golem مطرح شده بود، توسط چندین منبع دیگر از جمله اندی رابینسون از VGC، سردبیر Universo Nintendo (لیما) و IGN تایید شده است.

علاوه بر این، لیما ادعا کرده است که هر دو بازی Resident Evil Zero و Code Veronica به صورت بومی برای کنسول نسل بعدی نینتندو عرضه خواهند شد. ظاهرا این کنسول قرار است در ماه‌های آینده رسما رونمایی شود. اینکه آیا این دو بازسازی در هنگام عرضه سوییچ 2 در دسترس خواهند بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

اگر شایعات اخیر را باور کنیم، بازی‌های تردپارتی و بزرگ زیادی برای سوییچ 2 منتشر خواهد شد. ظاهرا این بازی‌ها شامل مواردی مانند Monster Hunter Wilds، Far Cry 7، Metaphor: ReFantazio، Persona 3 Reload، Persona 6، Jet Set Radio، Crazy Taxi و غیره می‌شوند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این کنسول در مارس 2025 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید