اخبار بازی

نینتندو بیش از 10 میلیون دستگاه از کنسول جدید خود تولید خواهد کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گفته تاکاشی موچیزوکی، خبرنگار بلومبرگ، داده‌های محموله‌ای نشان می‌دهند که پیدا کردن کنسول‌های جدید نینتندو در فروشگاه‌ها آسان‌ خواهد بود.

پس از گزارش خود در بلومبرگ در مورد نینتندو سوییچ 2، تاکاشی موچیزوکی در توییتر تایید کرد که این شرکت می‌تواند بیش از 10 میلیون دستگاه را برای اولین سال مالی کنسول جدید خود عرضه کند.

داده‌های محموله‌ای همچنین نشان می‌دهند که این کنسول جدید، در مقایسه با پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس که در ابتدا با مشکل کمبود تراشه مواجه بودند، بسیار راحت‌تر در فروشگاه‌ها پیدا خواهد شد. جالب اینجاست که نینتندو فعلا برنامه‌ای برای عرضه نسخه OLED ندارد.

بیشتر بخوانید: کنسول نینتندو سوییچ 2 دارای صفحه LCD هشت اینچی خواهد بود

هیروشی هایاس، تحلیلگر Omdia، در گزارش اولیه خود اذعان کرد که نینتندو سوییچ  2 می‌تواند یک صفحه نمایش LCD هشت اینچی داشته باشد. سوئیچ اصلی از یک صفحه نمایش LCD شش اینچی برخوردار است. این در حالی است که سوئیچ OLED از یک پنل OLED  هفت اینچی استفاده می‌کند.

نینتندو هنوز به طور رسمی این پلتفرم را معرفی نکرده است، اما شایعات به ما نشان می‌دهند که دو SKU (شامل یک مدل تمام دیجیتال با قیمت 399 دلار) از این کنسول در دست تولید قرار دارد و احتمالا بین تاریخ‌های 3 مهر تا 13 آبان (24 سپتامبر تا 3 نوامبر) عرضه خواهد شد.

کاربر  @MbKKssTBhz5اخیرا گزارش داده است که Persona 3 Reload و Metaphor: ReFantazio به جای سخت افزار فعلی نینتندو، برای نینتندو سوییچ  2 در حال توسعه هستند. منتظر جزئیات بیشتر و اطلاعیه‌های احتمالی در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید