اخبار بازی

فروش نینتندو سوییچ به 132 میلیون واحد رسید!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پلتفرم هیبریدی نینتندو همچنان به فروش خود ادامه می­‌دهد و 2.93 میلیون دستگاه در دوره سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر فروخته است.

نینتندو تعداد فروش کلی خود را برای کنسول­‌های مختلف از جمله Nintendo Switch بروز کرده است. این کنسول تا تاریخ 30 سپتامبر، 132.46 میلیون دستگاه فروخته است. آخرین آمار اعلام شده، 129.53 میلیون دستگاه بود؛ بنابراین، سوییچ در سه ماهه آخر خود حدود 2.93 میلیون واحد دیگر فروخت که اندکی نسبت به مدت مشابه در سال قبل، کمتر است. فروش نرم‌­افزار نیز از 1.133 میلیارد واحد، فراتر رفت.

به طور کلی، حتی با وجود شایعاتی در مورد جانشینی نینتندو، این پلتفرم به عملکرد خوب خود ادامه می‌­دهد. طبق شایعات، سخت‌­افزار جدید قرار است در تاریخ 24 سپتامبر 2024 عرضه شود. طبق گزارشات دو SKU وجود خواهد داشت؛ نسخه استاندارد با قیمت 449 دلار و یک مدل تمام دیجیتال با قیمت 399 دلار. ظاهرا این سخت‌­افزار جدید از ویژگی­هایی مانند Nvidia DLSS 3.5 و Ray Reconstruction پشتیبانی می‌­کند.

نینتندو هنوز به طور رسمی جانشین سوییچ را معرفی نکرده یا به شایعات مربوط به نمایش آن در پشت درهای بسته در Gamescom واکنشی نشان نداده است. بنابراین منتظر هر گونه اطلاعیه احتمالی در ماه­‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید