اخبار بازی

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ از مرز 38 میلیون مشترک عبور کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نینتندو اعلام کرده با وجود اینکه 7 سال از عرضه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌گذرد، بیش از 100 میلیون کاربر در 12 ماه گذشته سوئیچ را بازی کرده‌اند.

در نتایج مالی سه ماهه دوم سال مالی 2024، نینتندو ارقام به روز شده‌ای را برای مشترکین Nintendo Switch Online و Nintendo Switch Online + Expansion Pack ارائه کرد. این دو سرویس تا 30 سپتامبر بیش از 38 میلیون کاربر فعال داشتند که از 36 میلیون کاربر اعلام شده در سال گذشته، بیشتر است. همچنین بازی F-Zero 99 که اخیرا منتشر شده و انحصاری کنسول سوییچ است، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌ است.

نینتندو همچنین اعلام کرد، علیرغم اینکه در سال هفتم کنسول سوییچ قرار دارد، بیش از 100 میلیون کاربر در 12 ماه گذشته نینتندو سوییچ را بازی کرده‌اند که شامل افراد در هر سنی، از کودکان تا سالمندان می‌شود. البته این شرکت اشاره می‌کند که این موضوع درباره کسانی است که به اینترنت متصل شده‌اند و با ارائه آمار خود به نینتندو، موافقت کرده‌اند.

این آمار شامل کسانی می‌شود که دارای حساب‌های نینتندو هستند و از نرم افزار Nintendo Switch استفاده می‌کنند، نه کسانی که از خدمات الکترونیکی یا غیرنرم‌افزاری بهره می‌برند. علاوه بر این، چندین نفر ممکن است یک کنسول را به اشتراک بگذارند، به این معنی که فروش سخت‌افزاری لزوما عدد واقعی تعداد کاربران و بازیکنان فعال نینتندو سوییچ را نشان نمی‌دهد.

این امر ممکن چندان مطلوب به نظر نرسد، اما به گفته رئیس شرکت، Shutaro Furukawa، تمایل نینتندو برای ادامه انتشار عناوین و محتوای جدید برای کنسول سوییچ، ممکن است وابسته به تغییر نسل و عرضه محصولات جدید نباشد. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد خدمات Nintendo Switch Online در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید