اخبار بازی

نینتندو در رویداد گیمزکام 2024 حضور نخواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

از آنجا که نینتندو سوییچ 2 احتمالا در در سه ماهه اول 2025 عرضه می‌شود، شرکت نینتندو قصد ندارد فعلا در رویداد خاصی شرکت کند.

در حالی که زمان برگزاری رویداد Summer Game Fest هنوز مشخص نشده است، رویداد گیمزکام  2024از 31 مرداد تا 4 شهریور (21 تا 25 آگوست) برگزار خواهد شد. متاسفانه یک نام بزرگ در این مراسم شرکت نخواهد کرد و آن نینتندو است. یکی از سخنگویان نینتندو اروپا در بیانیه‌ای به Games Wirtschaft گفت:

«گیمزکام یک رویداد کلیدی در تقویم نینتندو است. با این حال، پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم امسال در کلن شرکت نکنیم. در عوض، بازیکنان می‌توانند بازی‌های نینتندو سوییچ را در رویدادهای دیگر در سراسر آلمان تجربه کنند.»

نینتندو سال گذشته در این مراسم شرکت کرد و طبق شایعات، دمو فنی کنسول نینتندو سوییچ 2 را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت. این نمایش شامل نسخه بهبودیافته The Legend of Zelda: Breath of the Wild بود که با کیفیت 4K و 60 فریم و بارگذاری سریع‌تر اجرا می‌شد. دمو The Matrix Awakens از Epic Games نیز در این نمایش خصوصی حضور داشت. اگرچه در ابتدا شایعه شده بود که این کنسول در ماه مارس معرفی خواهد شد، اما گزارش شده است که این اتفاق در ژوئن رخ می‌دهد.

همچنین این کنسول می‌تواند در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود، شاید همزمان با عرضه بازی Pokemon Legends: Z-A. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، اما شرکت‌کنندگان حداقل برای گیمزکام امسال، نباید منتظر اعلامیه‌ای از سوی نینتندو باشند. منتظر جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید