اخبار بازی

رویداد جدید نینتندو با محوریت بازی‌های مستقل امروز برگزار می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رویداد نینتندو امروز برگزار خواهد شد و گفته شده تقریبا 20 دقیقه تریلر و به‌روزرسانی‌ جدید از عناوین مستقل آن هستند. همچنین شایعاتی در خصوص حضور بازی Outer Wilds در این رویداد شنیده می‌شود.

نینتندو اعلام کرده است که رویداد جدید Indie World در تاریخ 23 آبان 1402 (14 نوامبر 2023) ساعت 20:30 به وقت ایران پخش می‌شود. این رویداد تقریبا 20 دقیقه به طول خواهد انجامید و به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌های جدیدی را برای بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ ارائه می‌کند.

با توجه به اینکه Outer Wilds به‌زودی تریلر جدیدی دریافت می‌کند، حضورش در رویداد نینتندو و تایید تاریخ انتشار آن چندان بعید نیست. سایر بازی‌های حاضر در مراسم هنور در حال تایید شدن هستند، اما مثل همیشه، می‌توانیم به حضور Hollow Knight: Silksong در این رویداد امیدوار باشیم. این بازی قرار بود تا ژوئن 2023 (حداقل از نظر مایکروسافت) و قبل از اینکه تا نیمه اول سال جاری به تعویق بیفتد، منتشر شود.

استودیو Cherry گفت که «از نحوه پیشرفت بازی هیجان‌زده است» و خاطرنشان کرد که «بازی بسیار بزرگ شده است»؛ بنابراین به نظر می‌رسد که سازندگان بدون هیچ عجله‌ای، در حال ساخت و توسعه بازی هستند. از آن زمان تاکنون، هیچ به‌روز‌رسانی خبری دیگری از بازی ارائه نشده است، اما با نزدیک شدن به انتشار، قطعا جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید