اخبار سینما

حضور سریال «نوبت لیلی» در یک جشنواره آلمانی

حضور سریال «نوبت لیلی» در یک جشنواره آلمانی
نویسنده : تحریریه۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سریال «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی در چهارمین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره DIE SERIALE در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

جشنواره DIE SERIALE قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی آلمان است که ویژه سریال‌های مستقل برگزار می‌شود و از 29 می تا 3 ژوئن 2024 در شهر گیسن آلمان برگزار خواهد شد.

سریال «نوبت لیلی» پیش از این موفق به دریافت جوایزی از جمله بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری در جوایز British Awards انگلستان شده و در جشنواره‌های خیرونا اسپانیا و Skiptown هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

این سریال محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز برای جشنواره های جهانی عرضه می‌شود. مهدی شیرزاد سرپرست نویسندگان و سروش چیت ساز و روح الله حجازی نیز در تیم نویسندگان آن حضور دارند.

خلاصه داستان سریال درباره دختری به نام لیلی است که از طریق یک کتاب رمزآلود متوجه می‌شود خانواده‌اش در گذشته در زمان و مکان های مختلفی زندگی کرده‌اند و اکنون نوبت او است تا با رمزگشایی و یافتن یک تابلوی ارزشمند، انتخابی کند که به همه این زندگی ها معنا ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید