اخبار تکنولوژی

ناتینگ کیت ویژه توسعه‌دهندگان Glyph را منتشر کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برند ناتینگ با ارائه یک کیت توسعه جدید، امکان شخصی سازی چراغ های LED دو مدل گوشی خود یعنی فون 1 و فون 2 را فراهم کرده است.

این کیت توسعه به نام Glyph Developer Kit در گیت هاب قرار دارد و شامل تمام ابزار و دستور العمل‌های مورد نیاز برای توسعه دهندگان می‌باشد تا بتوانند الگوهای نوری سفارشی برای چراغ‌های LED ایجاد کرده و آن را با برنامه‌های مختلف هماهنگ سازند.

طراحی الگوها برای فون 1 در 12 ناحیه مجزا و برای فون 2 در 33 ناحیه امکان‌پذیر خواهد بود. توسعه‌دهندگان از توابعی مانند GlyphFrame و GlyphManager برای کنترل و اتصال به سیستم Glyph استفاده می‌کنند. این کیت به شخصی‌سازی کامل چراغ‌های LED این دو مدل از گوشی‌های ناتینگ اجازه می‌دهد.

با استفاده از کیت توسعه دهندگان Glyph، توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌ها و بازی‌هایی ایجاد کنند که از الگوهای نوری منحصر به فرد چراغ های LED استفاده کرده و به عملکرد کاربر واکنش نشان دهند. این می‌تواند تجربه ای غنی‌تر و جذاب‌تر را برای کاربران فراهم آورد.

ناتینگ کیت توسعه دهندگان Glyph را قبل از معرفی مدل جدید گوشی خود به نام ناتینگ فون 2a منتشر کرده است. احتمال دارد این محصول نیز از این رابط بهره‌مند باشد. توسعه‌دهندگان می توانند از حال به کار بردن این کیت را آغاز کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید