اخبار تکنولوژی

گوشی Nothing Phone 2a با رنگ‌بندی جدیدی عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا صدای گله و شکایت طرفداران به گوشی شرکت Nothing رسیده است و گوشی Phone 2a با رنگ‌بندی جدیدی عرضه خواهد شد.

بدون شک گوشی Nothing Phone 2a توانست به عنوان یک محصول میان‌رده، در دل طرفداران جا باز کند. با این حال، دیزاین چشمگیر این گوشی تنها به رنگ‌های مشکی و سفید محدود شده است. خوشبختانه، شرکت Nothing در نظر دارد تا رضایت طرفداران ناراضی را با انتشار یک نسخه جدید از این گوشی، جلب کند. بر اساس یک تیزر منتشر شده در Flipkart، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های هند، گوشی Nothing Phone 2a نسخه جدیدی دریافت می‌کند.

در این نسخه که برای عرضه در تاریخ 10 اردیبهشت 1403 (29 آپریل 2024) برنامه‌ریزی شده است، طرفداران شاهد یک رنگ‌بندی جدید هستند. بر اساس گفته‌های لیکری با نام Yogesh Brar، این نسخه جدید تنها رنگ‌بندی تازه‌ای را شامل می‌شود و مشخصات فنی آن یکسان است. با اینکه رنگ‌بندی دقیق این گوشی مشخص نیست، اما طرفداران حدس می‌زنند که شرکت Nothing قصد دارد این نسخه را با رنگ زرد عرضه کند تا با Nothing Ear A هماهنگ باشد.

شایان ذکر است که این نسخه از گوشی Nothing Phone 2a تنها در دسترس شهروندان کشور هند خواهد بود. باید دید با فروش بیشتر و استقبال مشتریان از رنگ جدید، شرکت Nothing برای فروش در دیگر بازارها چه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید