اخبار تکنولوژی

ناتینگ فون 3 در راه است!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ناتینگ به تازگی با انتشار یک تیزر جدید در پلتفرم X، نشانه‌هایی از معرفی قریب‌الوقوع گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Nothing Phone (3) را به اشتراک گذاشته است.

در این تیزر که رویکرد معمول شرکت در نمایش بخشی از دستگاه را دنبال می‌کند، قسمتی از یک محصول ناشناخته همراه با یک پیچ به تصویر کشیده شده است. هرچند مشخص نیست که آیا این تصویر متعلق به گوشی هوشمند آینده ناتینگ است یا محصول دیگری، اما شواهد حاکی از آن است که این تیزر احتمالا بخشی از Nothing Phone (3) را به نمایش گذاشته است که ممکن است لبه‌های گرد داشته باشد.

در پست منتشر شده توسط ناتینگ در X، اطلاعات چندانی در رابطه با این محصول فاش نشده، اما اشاره شده که عرضه نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت نزدیک است. هرچند هنوز تأییدی در این زمینه وجود ندارد، اما انتظار می‌رود ناتینگ با انتشار تیزرهای بیشتر در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری را از گوشی جدید خود یا هر محصول دیگری که در دست توسعه دارد، فاش کند.

ظاهرا ناتینگ قرار است پرچم‌دار جدید خود از چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره ببرد.

این چیپست که براساس فرآیند 4 نانومتری تولید شده، دارای یک هسته Cortex X4، سه هسته Cortex A720، سه هسته Cortex A520 و پردازنده گرافیکی Adreno 735 است. استفاده از این تراشه پرچمدار نشان‌دهنده تداوم همکاری ناتینگ با کوالکام در زمینه بهره‌گیری از تراشه‌های رده‌بالای این شرکت در گوشی‌های پریمیوم خود است.

اگر این طراحی برای Nothing Phone (3) لحاظ شود، این اولین گوشی ناتینگ خواهد بود که مجهز به اسلایدر هشدار است. این ویژگی تاکنون بیشتر در گوشی‌های وان پلاس و برخی مدل‌های اخیر اوپو و ویوو دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید