اخبار تکنولوژی

ناتینگ از زیربرند جدید خود رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ناتینگ، تولیدکننده گوشی هوشمند Nothing Phone (۱)، امروز یک زیربرند جدید به نام CMF را معرفی کرد.

CMF تمرکز خود را روی تولید لوازم الکترونیکی مقرون به صرفه قرار داده است. کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، در این‌باره گفت: هدف ما ارائه طراحی بهتر به صورت دسترس‌پذیرتر و ارزان‌تر است تا بتوانیم مشتریان بیشتری را جذب کنیم.

CMF توسط تیمی مجزا از ناتینگ اداره می‌شود تا محصولات اصلی شرکت تحت تاثیر قرار نگیرند. نام CMF نیز به رنگ، مواد، فرایند طراحی و احساس لمسی محصولات اشاره دارد.

انتظار می‌رود اولین محصولات این برند جدید در آینده‌ای نزدیک رونمایی شوند. ناتینگ در حال حاضر فعالیت خود را با تمرکز برروی بازار هند آغاز کرده است. غول نوپای دنیای تکنولوژی اعلام کرده زیربرند جدید خود CMF در اواخر امسال ابتدا یک ایربادز و یک ساعت هوشمند را راهی بازار خواهد کرد. CMF در مقایسه با برند اصلی ناتینگ، بیشتر بر ارائه محصولات با کیفیت قابل اطمینان و قیمت مناسب‌تر تمرکز دارد.

از جمله جزئیات نامشخص، سیستم‌عامل ساعت هوشمند این مجموعه است که مشخص نیست Wear OS گوگل باشد یا سیستم‌عاملی سبک‌تری که توسط خود این شرکت توسعه داده شده باشد. انتخاب Wear OS به دلیل یکپارچگی با گوشی‌های اندرویدی ناتینگ منطقی به نظر می‌رسد، اما مصرف باتری بیشتر آن نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده توسط شرکت ناتینگ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید