اخبار بازی

بنیان‌گذار سابق راکستار و سازنده سری بازی GTA، استودیو جدیدی برای ساخت بازی‌های بزرگ تاسیس کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دن هاوسر، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر هنری راک‌استار گیمز، که راهش را در سال 2020 از کمپانی توسعه‌دهنده بازی GTA جدا کرده بود، به طور رسمی از شرکت جدیدش با نام Absurd Ventures رونمایی کرد.

پس از یک وقفه طولانی از زمان جدایی از راک‌استار، خبر خاصی از هاوسر شنیده نشده بود تا زمانی که در سال گذشته صدای بازگشت او با ثبت شرکت‌های Absurd Ventures و Absurd Ventures in Games در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا، به گوش طرفداران رسید. اکنون پروژه جدید هاوسر رسماً فاش شده و «ابسرد ونچرس» به عنوان یک شرکت رسانه‌ای با تمرکز بر «ساخت جهان‌های روایی، خلق شخصیت‌ها و نوشتن داستان برای ژانرهای مختلف، فارغ از رسانه‌های مرسوم» معرفی شده است.

به این ترتیب، این شرکت قرار است اهداف خود را روی عناوین لایو – اکشن و انیمیشن، بازی‌های ویدئویی، کتاب‌ها، رمان‌های گرافیکی و پادکست‌های فیلم‌نامه‌ای متمرکز می‌کند.

هاوسر در بیانیه‌ای که به همراه خبر تأسیس Absurd Ventures منتشر شد گفت:

ما در حال ساختن Absurd Ventures هستیم تا جهان‌های جدیدی خلق کنیم و داستان‌های بزرگی را در هر کجا و هر طور که می‌توانیم بیان کنیم.

علاقه‌مندانی که کنجکاو هستند درباره Absurd Ventures بیشتر بیاموزند، می‌توانند در وب‌سایت تازه راه‌اندازی شده این شرکت ثبت‌نام کنند تا از «محتوای انحصاری و به‌روزرسانی‌های شرکت» بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید