اخبار بازی

بازی Helldrivers 2 بیش از 8 میلیون نسخه به فروش رساند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

داگ کروتز از TD Cowen همچنین اذعان می‌کند که آمار فروش بازی Helldrivers 2، هر هفته در حال رشد است و معتقد است که این بازی بهتر از انتظارات عمل کرده است.

بازی Helldivers 2 از استودیوی بازی‌سازی Arrowhead، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. وقتی عملکرد ضعیف دیگر عناوین سرویس‌محور مانند Suicide Squad: Kill the Justice League وSkull and Bones  را می‌بینیم، بهتر متوجه دستاورد استودیو Arrowhead می‌شویم. یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو، اعلام کرد که این بازی در ماه گذشته، تقریبا سه میلیون نسخه فروخته است، اما رقم فعلی می‌تواند بیشتر باشد.

در یکی از گزارشات اخیر، جیسون شرایر از بلومبرگ به داگ کروتز اشاره کرد که بازی تیراندازی و کوآپ Helldrivers 2، بیش از 8 میلیون نسخه فروخته است. نه سونی و نه Arrowhead به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده‌اند، اما کروتز اضافه کرد که این اعداد هر هفته رو به افزایش هستند. ما بر این باوریم که این بازی خیلی بهتر از حد انتظار عمل کرده است.

این اطلاعات مطمئنا با داده‌های فروش بریتانیا مطابقت دارند؛ اطلاعاتی که تایید می‌کند این عنوان پرفروش‌ترین عنوان در ماه فوریه است. رسانه Circana نشان می‌دهد که فروش بازی در کشور ایالات متحده در هفته سوم عرضه، همچنان رو به افزایش است. این بازی حتی در ماه فوریه نیز توانست صدرنشین پرفروش‌ترین‌های آمریکا باشد، هرچند نتوانست به فروش بازی تازه منتشر شده Final Fantasy VII Rebirth برسد. بازی Helldivers 2 هم اکنون برای پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید