اخبار تکنولوژی

تصاویر رسمی ایسوس زنفون 10 فاش شد

تصاویر ایسوس زن فون 10
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تصاویر رسمی گوشی کامپکت ایسوس زن فون 10 در رنگ‌های مختلف افشا شده است و نشان از طراحی متفاوت این گوشی و البته شباهت به نسل قبل آن، یعنی زن فون 9 دارد.

زن فون 10 طراحی زیبا و چشم‌نوازی دارد و نسبت به تمام گوشی‌های موجود در بازار، تفاوت‌های بسیاری دارد. حدود 10 روز دیگر تا رویداد ایسوس برای معارفه رسمی از زن فون 10 باقی مانده است و غول تایوانی قصد دارد تا علاوه‌بر گوشی‌های گیمینگ، روی پروژه‌ی گوشی‌های هوشمند کامپکت خود حسابی مانور دهد.

زن فون 10 احتمالا در آمریکا با قیمت 749 دلار عرضه خواهد شد و امتیازات بنچمارک گیک بنچ این گوشی به ما نشان می‌دهد که زن فون 10 از اسنپدراگون 8 نسل دو بهره‌مند خواهد بود. حالا به لطف ایوان بلس، افشاگر مطرح و نامدار دنیای تکنولوژی، تصاویر رسمی ایسوس زن فون 10 در رنگ‌های مختلف در فضای وب منتشر شده است.

از نظر ظاهری، این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد و در واقع ایسوس تمرکز خود را بر پیشرفت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پرچم‌دار خود گذاشته است.

ایسوس زن فون دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی است که در دنیای امروز گوشی‌های هوشمند، یک مورد نایاب است و همین موضوع می‌تواند سبب شود که زن فون 10 کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند.

نظر شما در مورد گوشی جدید ایسوس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید