اخبار بازی

جزئیات جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نمایش جدید از بازی Suicide Squad: Kill the Justice در تاریخ ۲۴ آبان ماه، قرار است تمرکز ویژه‌ای روی گیم‌پلی و جزیات داستانی داشته باشد.

از زمانی که انتشار بازی به مدت یک سال و تا فوریه 2024 به تعویق افتاد، چیزی از استودیوی راک‌استدی و WB Games درباره Suicide Squad: Kill the Justice Squad نشنیدیم و در این مدت، سوالات متعددی در مورد جزئیات این عنوان مطرح شده است. همان‌طور که به انتشار این بازی نزدیک‌­تر می­‌شویم، قرار است جزئیات داستانی و ویدیوهای گیم‌پلی بییشتری دریافت کنیم.

استودیو راک‌استدی تایید کرده است که در حال راه‌­اندازی یک برنامه ویدیویی جدید با عنوان Suicide Squad Insider است تا جزییات جدیدی از بازی را در آستانه عرضه آن منتشر کند. قسمت اول این برنامه ویدیویی، همین چهارشنبه در تاریخ 24 آبان و ساعت 21:30 به وقت تهران، پخش خواهد شد که بر داستان و گیم‌­پلی بازی تمرکز دارد.

آخرین باری که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را دیدیم، زمانی بود که راکستدی و WB Games گیم‌­پلی گسترده‌­ای را به عنوان بخشی از رویداد State of Play در ماه فوریه سال 2023 به نمایش گذاشتند. این نمایش، واکنش منفی شدید طرفداران را برانگیخت، به طوری که اکثر انتقادها متوجه ماهیت لایو سرویس بازی و سبک لوتر شوتر آن بود.

پس از واکنش‌­های به وجود آمده، انتشار Suicide Squad از تاریخ می 2023 به اوایل سال 2024 به تعویق افتاد. لیکرها ادعا کرده­اند که یکی از دلایل تاخیر بازی، حذف نیاز دائم به اینترنت بوده است و مکانیک‌­های اصلی بازی، تغییر نخواهند کرد.

عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League قرار است در تاریخ 2 فوریه 2024 معادل 13 بهمن 1402 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید