اخبار تکنولوژی

طرح مفهومی OneUI 6 با آیکون‌های جدید منتشر شد+ ویدئو

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی یک هنرمند طرح مفهومی از رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ را که قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 باشد را منتشر کرده است. تاکنون جزئیات زیادی درباره این رابط کاربری در دسترس نیست اما سامسونگ قصد دارد تا اواخر سال 2023 آن را منتشر کند.

طبق طرح مفهومی ارائه شده توسط این هنرمند،‌ One UI 6.0 تغییراتی در ظاهر و ویژگی‌های خود خواهد داشت اما جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است. طرفداران انتظارات زیادی از این رابط کاربری جدید دارند اما تاکنون اطلاعات اندکی در مورد آن منتشر شده است.

کاربری به نام Shea ویدیویی را منتشر کرد که شامل طرح مفهومی او از رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ است. او در توییتر نوشته بود که از نسخه فعلی OneUI متنفر است و به همین دلیل طرح مفهومی خودش را ارائه داده است.

او یک ماه وقت گذاشت تا رندر 3D این رابط کاربری جدید را طراحی کند،که شامل تغییرات در ظاهر و تجربه کاربری بوده و به گفته Shea، طرح مفهومی او، جذاب تر از یکی یو آی فعلی است.

در طرح مفهومی رابط کاربری One UI که در ویدیو مشاهده می‌کنید، رابط کاربری به‌طورکامل بازسازی نشده است.بلکه تمرکز این طرح مفهومی روی چند عنصر کلیدی One UI بوده و سعی در بهبود این رابط کاربری داشته است.

احتمالا سامسونگ در اواخر ماه جاری میلادی از نسخه جدید OneUI رونمایی کند و باید ببینیم کره‌ای‌ها چه تغییراتی را برروی نسخه جدید رابط کاربری خود اعمال می‌کنند.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید