اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی وان پلاس 12 فاش شد!

وان پلاس 12
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انتظار می‌رود گوشی Oneplus 12 در اواخر امسال راهی بازار شود، اما هیچ وقت برای شایعات داغ که توسط افشاگران چینی به وجود می‌آید، دیر نیست. آخرین اطلاعات نشان می‌دهند این پرچم‌دار جدید با یک پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل سه راهی بازار می‌شود و با ترکیبی از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی+ ۵۰ مگاپیکسلی + ۶۴ مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

گفته می‌شود وان پلاس ۱۲ با نمایشگر امولد خمیده سامسونگ و حاشیه‌های باریک و لبه‌های خمیده راهی بازار می‌شود. برخلاف وان پلاس ۱۱ که حفره‌ای در گوشه چپ بالای نمایشگر داشت، حفره دوربین سلفی این گوشی در مرکز قسمت بالایی قرار دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از نمایشگر 2K بهره می‌برد. گفته می‌شود نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز است همانطور که در پرچم‌داران قبلی وان پلاس دیده شده است.

وان پلاس ۱۲ با پردازنده اسنپدراگون ۸سری۳ راهی بازار می‌شود. این گوشی همچنین از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 150 وات پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی آن مجهز به سه دوربین دایره‌ای شکل شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX9، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسل است.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دوربین سلفی آن وجود ندارد و باید منتظر ماند تا ببینیم این گوشی هوشمند در نهایت با چه مشخصاتی راهی بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید